کد خبر: ۹۰۸۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳
تعداد بازدید: ۲۳۹
نماینده مردم سپیدان و بیضاء در مجلس شورای اسلامی در پیامی، از تلاش‌های ارزنده نیروهای راهداری کشور و به خصوص مدیران، کارکنان و راهداران شهرستان سپیدان، قدردانی کرد.

قدردانی نماینده مردم سپیدان و بیضاء از تلاش شبانه روزی راهداران/ قدردانی از تلاش های خستگی ناپذیر راهداران بلند همت به گزارش خبرداغ؛ محسن علیزاده نماینده مردم سپیدان و بیضاء و عضو  مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در پیامی، از تلاش‌های ارزنده نیروهای راهداری کشور و به خصوص مدیران، کارکنان و راهداران شهرستان سپیدان، قدردانی نمود.

در پیام ایشان آمده است:

نزول رحمت الهی در این روزهای سرد زمستانی، لبخند خوشحالی و شکرگزاری مردم عزیز ایران اسلامی از خالق یکتا را به همراه داشته است.

در کنار  این خوشحالی و شکرگزاری، این روزها در جاده های کشور شاهد تلاش خستگی ناپذیر "بلندهمتانی" هستیم که با ورود به موقع، ایمن سازی و ایجاد تردد روان در کلیه محورهای مواصلاتی کشور و به خصوص جاده های بین شهری و روستایی شهرستان سپیدان به نحو مطلوب انجام وظیفه نموده و با تلاش قابل تقدیر از بروز حوادث دلخراش احتمالی و آسیب رسیدن به هموطنان جلوگیری کردند.

اعتقاد دارم در این ایام، نیروهای راهداری در عمل به «تعاونوا علی‌البر و التقوی» و با الهام از «رحماء بینهم» صحنه‌های زیبایی در ایثار و فداکاری برای خدمت به همنوعان را آفریده و جلوه‌ زیبایی از مودت و انسان دوستی را به نمایش گذاشتند.

این تلاش های شبانه روزی و ازخودگذشتگی قابل تحسین را پاس داشته و بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از مجموعه فعالیت های سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای کشور و به خصوص عزیزان راهدار در شهرستان سپیدان اعلام می نمایم.

امیدواریم با  حمایت مسئولان ارشد اجرایی از خدمات و تلاش های صورت گرفته؛ بتوانیم همواره محورهای کشور و حوزه انتخابیه را در شرایطی کاملا پایدار و ایمن در اختیار کاربران جاده ای قرار بدهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: