کد خبر: ۹۰۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
تعداد بازدید: ۲۱۵
نماینده مراغه با اشاره به مشکلات صادرات فرش ایران و افزایش قیمت مواد اولیه آن گفت: وزارتخانه های صمت و میراث فرهنگی درباره حمایت از فرش ایرانی به وظایف خود عمل نمی کنند.

عدم بازاریابی و صادرات، فرش بافان را دچار مشکل کرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، علی علیزاده نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 22 دی) مجلس شورای اسلامی در تذکری اظهار داشت: جا دارد از اقدامات وزیر جهاد کشاورزی در این باره حمایت از کشاورزان تشکر کنم چرا که نگرانی باغداران و کشاورزان را مورد توجه قرار داد و معاون وزیر در منطقه حضور پیدا کرده و چهار برنامه ویژه برای ساماندهی سیب و صادرات و فروش آن در نظر گرفتند.

وی افزود: صادرات سیب و روسیه از امروز آغاز خواهد شد ضمن اینکه سیب در 280 منطقه تهران هم عرضه مستقیم می شود همچنین دو هواپیمای بوئینگ کارگو برای صادرات سیب به پاکستان، عمان، قطر و هند مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نماینده مراغه در مجلس همچنین با اشاره به مشکلات صادرات فرش گفت: فرش دستباف ایرانی از تولیدات ملی کشورمان است که اشتغال بالایی دارد ولی امروز با افزایش هزینه‌ها، مواد اولیه با قیمت گزاف به دست آنها می رسد ضمن اینکه عدم بازاریابی و صادرات، فرش بافان را دچار مشکل کرده است چرا وزارت صمت و میراث فرهنگی در این باره کوتاهی می‌کند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: