کد خبر: ۹۰۸۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۱۸۶
باشگاه منچستریونایتد همچنان مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی بعدی در نظر دارد.

پوچتینو همچنان با منچستریونایتد در تماس استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، نام مائوریسیو پوچتینو در نوامبر گذشته به عنوان جانشین اوله گونار سولسشر در منچستریونایتد مطرح شد.با گذشت دو ماه، اکنون روزنامه Le Parisien با اطمینان خبر می‌دهد که تماس بین طرفین همچنان برقرار است.

زمانی که اوله گونار سولسشر در 21 نوامبر اخراج شد، نام پوچتینو دوباره در مطبوعات انگلیسی مطرح شد تا جایگزین او به عنوان سرمربی منچستریونایتد شود.

طبق اطلاعات Le Parisien، تماس‌ها به طور کامل قطع نشده است و ورود رالف رانگنیک به سکان هدایت شیاطین سرخ موقتی است ... و فراتر از تابستان ادامه نخواهد داشت.

بنابراین، مدیران منچستریونایتد در حال حاضر به دنبال جایگزین هستند. در این مرحله، پوچتینو ظاهراً با اریک تن هاگ، سرمربی آژاکس آمستردام رقابت می‌کند، اگرچه اکثریت این سرمربی آرژانتینی را ترجیح می‌دهند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: