کد خبر: ۹۰۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۱۶۸۰
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین بودجه لایحه رتبه بندی معلمان، گفت: دولت برای تامین بودجه ۶ ماهه دوم سال، امروز در نامه‌ای‌ای به شورای نگهبان، بودجه ۱۲ هزار و پانصد میلیارد تومانی را تعیین خواهد کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از شفقنا:رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین بودجه لایحه رتبه بندی معلمان، گفت: دولت برای تامین بودجه ۶ ماهه دوم سال، امروز در نامه‌ای‌ای به شورای نگهبان، بودجه ۱۲ هزار و پانصد میلیارد تومانی را تعیین خواهد کرد.

علیرضا منادی سفیدان در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان، اظهار کرد: دولت هزینه لایحه رتبه بندی معلمان برای ۱۴۰۱ را در بودجه آورده است اما برای ۶ ماهه دوم سال، امروز قرار است نامه‌ای به شورای نگهبان ارسال و بودجه ۱۲ هزار و پانصد میلیارد تومانی را تعیین کند.

علیرضا منادی سفیدان :: خبرگزاری خانه ملت

او در ادامه افزود: یکی از ایرادات شورای نگهبان به مصوبات مجلس اصل ۷۵ قانون اساسی و بار مالی آن است که دولت با ارسال این نامه قصد حل این مشکل را دارد.

بیشتر بخوانید: 

اعلام مشمولین رتبه‌بندی معلمان/ انتشار فراخوان استخدام ۳۴ هزار نفر، به‌زودی

وی افزود:دولت برای تامین بودجه ۶ ماهه دوم سال، امروز در نامه‌ای‌ای به شورای نگهبان، بودجه ۱۲ هزار و پانصد میلیارد تومانی را تعیین خواهد کرد.

 

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های دیگر مجلس تامین معلم برای مناطق مرزی و محروم است که کمیسیون آموزش در حال آماده سازی طرح است و به زودی ۳۴ هزار نفراستخدام خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رحمان
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
1
انقدر دروغ شنیدیم که دیگه حرفاتون شده مثل عرعر کردن الاغ مگه قرارنبودرتبه بندی وحکمها کلا در آذرماه صادر وزده بشن مگه نگفتین پولشم دارید
رحمان
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
1
انقدر دروغ شنیدیم که دیگه حرفاتون شده مثل عرعر کردن الاغ مگه قرارنبودرتبه بندی وحکمها کلا در آذرماه صادر وزده بشن مگه نگفتین پولشم دارید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: