کد خبر: ۹۰۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۲۳۱
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با مالک نساجی برای تکمیل پروژه های چمن وطنی و شهدای ساری قول پیگیری سریع از طریق استاندار را داد.

قول وزیر ورزش برای تکمیل پروژه‌های چمن وطنی قائمشهر و شهدای ساریبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نشستی با حضور رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مازندران و سجادی وزیر ورزش در این وزارتخانه برگزار شد.

در این دیدار مباحثی در زمینه حمایت از بخش خصوصی مطرح شد‌ که جناب وزیر ضمن تشکر از حدادیان، قول همه گونه همکاری به‌منظور پشتیبانی از باشگاه‌های خصوصی دادند.

همچنین موضوع تکمیل پروژه چمن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر و شهدای ساری مورد بحث قرار گرفت که جناب وزیر قول پیگیری عاجل از طریق ارتباط با مدیران ارشد استان خصوصا استاندار محترم مازندران را دادند.

در همین بخش، سجادی دستور اکید به مدیرکل ورزش و جوانان مازندران دادند تا با هماهنگی و مساعدت جناب حسینی پور استاندار، در سریع‌ترین زمان ممکن، پیمانکار مربوطه پروژه را به بهره‌برداری برساند.

مقرر شد تا هفته آینده نماینده ویژه وزیر از پروژه‌های شهید وطنی قائمشهر و شهدا ساری سرکشی وگزارش روندفعالیت‌ها را ابلاغ کند.

 

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: