کد خبر: ۹۰۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
تعداد بازدید: ۲۵۶
میخائیل اولیانوف مذاکره کننده ارشد روسیه در مذاکرات احیای برجام در وین از گفتگو با نماینده اتحادیه اروپا و علی باقری خبر داد و تصریح کرد که درمورد طیف وسیعی از موضوعات مورد مناقشه تبادل نظر کردیم.

اولیانوف: با نماینده اتحادیه اروپا درمورد راه ها و ابزارهای تسریع مذاکرات گفتگو کردم / با علی باقری هم درمورد طیف وسیعی از موضوعات مورد مناقشه برای اطمینان از احیای برجام تبادل نظر کردیممیخائیل اولیانوف مذاکره کننده ارشد روسیه در مذاکرات احیای برجام در وین از گفتگو با نماینده اتحادیه اروپا و علی باقری خبر داد و تصریح کرد که درمورد طیف وسیعی از موضوعات مورد مناقشه تبادل نظر کردیم.

به گزارش خبرداغ به نقل از  انتخاب ؛ وی در توئیتی نوشت: امروز با آقای انریکه مورا، هماهنگ کننده اتحادیه اروپا در مذاکرات وین، ملاقات کردم. بحث و گفتگوی عمیقی در مورد راه‌ها و ابزارهای ممکن برای تسریع در مذاکرات برای احیای برجام و رفع تحریم‌ها داشتیم.

اولیانوف در توئیت دیگری خاطر نشان کرد: امروز با دکتر علی باقری کنی رئیس هیئت ایران در گفتگوهای وین، دیدار کردم. ما نظرات و ارزیابی هایی را در مورد طیف وسیعی از موضوعات مورد مناقشه که برای اطمینان از احیای برجام و لغو تحریم ها لازم است حل و فص شوند، تبادل کردیم.

گفتنی است که دور هشتم مذاکرات وین از دوشنبه هفته گذشته (۶ آذر) آغاز شده و گفت‌وگوها در مسیر رو به جلو ولی محتاطانه پیش می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: