کد خبر: ۹۰۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۳۲۳
معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی امروز چهارم ژانویه از فرودگاه بین‌المللی اینچِئون غرب سئول راهی وین شد تا با نمایندگان کشورهای عضو توافق هسته‌ای[برجام] در وین دیدار و گفت‌وگو کند.

معاون وزیر خارجه کره جنوبی برای رایزنی با اعضای برجام راهی وین شدمعاون وزیر امور خارجه کره جنوبی امروز برای رایزنی با کشورهای عضو برجام از سئول عازم وین شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب،  به نقل از خبرگزاری یونهاپ، چوی جونگ کان معاون وزیر امور خارجه کره جنوبی امروز چهارم ژانویه از فرودگاه بین‌المللی اینچِئون غرب سئول راهی وین شد تا با نمایندگان کشورهای عضو توافق هسته‌ای[برجام] در وین دیدار و گفت‌وگو کند.

سفر این مقام کره جنوبی به وین در حالی است که هشتمین دور از مذاکرات وین اخیرا آغاز شده است.

کره جنوبی به واسطه بدهی چند میلیارد دلاریی که به ایران دارد و مدعی است که تحریم های آمریکا مانع پرداخت این بدهی به تهران است، یکی از کشورهایی است که همواره مذاکرات وین را از نزدیک دنبال می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: