کد خبر: ۹۰۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۶
تعداد بازدید: ۴۰۲
وزیر خارجه فرانسه:
ژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه در خصوص روند مذاکرات احیای برجام در وین گفته است که "پیشرفت‌هایی در این زمینه حاصل شده است". لودریان در عین حال گفت "زمان برای رسیدن به توافق در مذاکرات هسته‌ای ایران رو به پایان است".

پیشرفت‌هایی در مذاکرات احیای برجام حاصل شده / بر این باوریم که می‌توانیم در وین به توافق برسیم اما زمان رو به پایان استژان ایو لودریان، وزیر خارجه فرانسه در خصوص روند مذاکرات احیای برجام در وین گفته است که "پیشرفت‌هایی در این زمینه حاصل شده است".

به گزارش انتخاب به نقل از بی بی سی،  لودریان در عین حال گفت "زمان برای رسیدن به توافق در مذاکرات هسته‌ای ایران رو به پایان است".

وزیر خارجه فرانسه روز جمعه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی بی‌اف‌ام و رادیو آر‌ام‌سی گفت که "من متقاعد هستم که می توانیم به توافق برسیم، اما زمان در حال گذر است".

از پنج هفته گذشته دور جدید مذاکرات وین با هدف بازگشت ایران و آمریکا به برجام و لغو تحریم‌های آمریکا علیه ایران آغاز شده و در این مدت به ندرت خبرهایی در خصوص پیشرفت مذاکرات منتشر شده است.

ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پیشتر گفته بود که مذاکرات هفته جاری وین شاهد پیشرفت‌هایی بوده‌ است.

در همین حال امروز رسانه‌های ایران گفته‌اند که قرار است در "روزهای آتی" دور جدیدی از از مذاکرات ایران و کشورهای ۴+۱ در سطح کارشناسی و سیاسی برگزار شود.

به نوشته این رسانه‌ها همچنین قرار است مذاکراتی بین ایران و آمریکا "از طریق مکاتبات غیررسمی" با محوریت هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام انجام پذیرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: