کد خبر: ۹۰۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵
تعداد بازدید: ۲۴۷
نماینده تهران در مجلس در مخالفت با کلیات طرح تسری حقوق کارکنان قوه قضائیه، گفت: متاسفانه برخی از دستگاه ها با عناوین مختلف به دنبال نگاه جزیره‌ای هستند، در صورتی که حقوق ها باید به صورت یکسان و منسجم بررسی و پرداخت شود.

یکی از دلایل ایجاد حقوق‌های نجومی تنوع در پرداخت‌ حقوق استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در روند بررسی طرح تعیین فوق العاده خاص کارکنان قوه قضائیه در مخالفت با کلیات این طرح، اظهار داشت: نمایندگان همواره از ناهماهنگی در پرداخت حقوق ها ابراز گلایه کرده و اصرار به همسان سازی پرداختی های کارکنان دولت را دارند، اما برخی از دستگاه ها براساس دلایلی از قانون مستثنی شده اند.

وی با بیان اینکه ام الامراض اقتصاد کشور تورم بوده که بخش عمده از آن ناشی از کسری بودجه است، افزود: برای حل مشکل تورم باید چاره ای اساسی اندیشیده شود، اما افزایش حقوق‌ها موجب تورم شده، هر چند این تورم نیز عاملی برای افزایش حقوق کارکنان است، اما متاسفانه برخی از دستگاه ها با عناوین مختلف به دنبال نگاه جزیره ای هستند، در صورتی که حقوق ها باید به صورت یکسان و منسجم بررسی و پرداخت شود.

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه دولت در لایحه بودجه 1401 متوسط افزایش حقوق کارکنان را 10 درصد در نظر گرفته است، بیان داشت: با توجه به اینکه این مقدار افزایش حقوق پاسخگوی تورم نیست، اما با این امر دعوت می کنیم تا همگی برای منافع کشور یک الی دو سال مشکلات را تحمل کنیم تا تورم کاهش یابد.

رضوانی تصریح کرد: نباید به صورت جزیره ای به قسمتی از دستگاه ها توجه کنیم. از طرفی یکی از راه های دریافت حقوق‌های نجومی همین تنوع در پرداخت حقوق هاست.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: