کد خبر: ۹۰۷۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
تعداد بازدید: ۲۳۸
مدیرعامل باشگاه مس شهر بابک به محرومیت سه جلسه ای سرمربی این تیم معترض شد.

اعتراض مدیرعامل باشگاه مس به حکم کمیته انضباطی: به جای حل مشکل به دنبال محکوم کردن معترض هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، با اعلام کمیته انضباطی وحید رضایی سرمربی مس شهربابک بابت اعتراضاتی که داشته با محرومیت سه جلسه‌ای از همراهی این تیم مواجه شد. حکمی که اکنون با واکنش مدیرعامل این باشگاه همراه شده است.

عباس قشمی مدیرعامل این باشگاه در این زمینه می‌گوید: این یکی از اتفاقاتی است که هرگز انتظار آن را نداشتیم. کارشناسان داوری درباره صحنه اعتراض آقای رضایی نظر داده‌اند و همه روی اشتباه داور صحه گذاشته‌اند. چه انتظاری دارید وقتی حقی از شما ضایع می‌شود واکنشی نداشته باشید؟ مسلما در آن شرایط هرکسی باشد نسبت به اشتباهاتی که علیه تیمش اعلام می‌شود واکنش نشان می‌دهد و متاسفانه اتفاقی که شاهد آن هستیم این است که نه تنها تدبیری برای حل مشکلات نمی‌شود که همه به دنبال محکوم کردن افرادی هستند که حق آنها گرفته شده است.

وی ادامه داد: تیم‌ها هزینه زیادی می‌کنند. ورای هزینه تلاش یک هفته‌ای یک تیم در گرو یک تصمیم و سوت داور است. این را هم در نظر بگیرید که یک سوت اشتباه اگر منجر به عدم کسب نتیجه شود، پیامدهای زیادی هم خواهد داشت و شاید تیم را تا هفته‌ها از روند نتیجه‌گیری دور کند. بازیکنی را از مدار بازی خارج یا حتی باعث پایان همکاری یک مربی شود. بعد همه این‌ها را کنار هم بگذارید و تصمیم برای اعتراض به یک اشتباه می‌شود محرومیت! ما همیشه برای تمامی داوران و اعضای فدراسیون و کمیته‌های آن احترام قائل بوده‌ایم و آن را در طول بازی‌هایی که میزبان بوده‌ایم هم به خوبی نشان داده‌ایم. همیشه سعی داشتیم با صعه صدر و آرامش با این مسائل برخورد کنیم و آقای وحید رضایی هم همواره یک فرد و مربی اخلاق مدار نشان داد‌اند که هیچ توبیخ یا حکمی در کمیته انضباطی نداشته‌اند. انتظار ما این بود که کمیته انضباطی بررسی بیشتری در خصوص این اتفاق و ماجرایی که باعث آن شده است داشته باشند. با این حال ضمن احترام به این حکم، پیگیری لازم برای بخشش آن را خواهیم داشت. از فدراسیون هم درخواست داریم تا تدابیر بیشتری در خصوص امر داوری و برخورد با اشتباهات را داشته باشند. نمی‌شود که یک اشتباهی صورت گیرد و هیچ کس واکنشی نداشته باشد. اشتباهی که همانطور که گفتم می‌تواند آینده یک مجموعه را تحت تاثیر خود قرار دهد.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: