کد خبر: ۹۰۷۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳
تعداد بازدید: ۳۸۵
هر فردی برای کاهش وزن راه و روش مخصوص به خود را دارد و دغدغه اصلی اغلب افراد هم آب کردن چربی شکم است. رژیم به تنهایی برای کاهش وزن کافی نیست بلکه باید در سبک زندگی تغییراتی داد تا به نتیجه مطلوب برسیم.

۵ تغییر ساده در سبک زندگی برای خلاصی از چربی شکماز بین بردن چربی شکم برای اکثر افراد سخت است و در خانم‌ها این مشکل بسیار حساس‌تر است.

به گزارش خبرداغ به نقل از هندوستان تایمز، چربی شکم علاوه بر اینکه مرکز چربی‌های سرسخت است، خطرات زیادی برای سلامتی ما به همراه دارد.اما لازم نیست نگران باشید، ما پنج تغییر در سبک زندگی را برای شما به ارمغان می‌آوریم که به شما کمک می‌کند وزن شکم خود را سریع‌تر کاهش دهید.

۱- هیدراته بمانید

نوشیدن آب بهترین راه برای کاهش وزن و حفظ سلامتی است، اما نوشیدن مایعات بیشتر مانند چای سبز، چای سیاه، قهوه سیاه، آب میوه‌ها و غیره برای سلامتی و رفع چربی‌های شما عالی است، زیرا به شما کمک می‌کنند تا بدن خود را حفظ کنید. برای فواصل زمانی طولانی‌تری سیرتر بمانید و از خوردن مواد ناسالم و خوردن تنقلات غنی از شکر یا روغن‌های تصفیه شده جلوگیری کنید.

۲- به غذاهای شیرین نه بگویید

غذاهای قندی سرشار از رطوبت و اکسی توسین هستند. هیچ چیز خوشمزه‌تر از یک مشت تنقلات غنی از قند نیست، اما یکی از آن چیزهایی است که برای سلامتی شما مضر است. قند که اغلب به عنوان سم آهسته شناخته می‌شود، برای مدت زمان طولانی‌تری روی بدن باقی می‌ماند و دفع آن دشوار است. غذاهایی مانند دونات، کیک، شکلات، کلوچه و غیره سرشار از چربی‌های غیراشباع و برای وزن مضر هستند.

۳- به غذاهای سرشار از پروتئین بله بگویید

پروتئین‌ها به شما کمک می‌کنند تا برای مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید زیرا هضم آنها زمان می‌برد. کاهش هوس و کمک به شما برای ادامه کار با انرژی کامل یکی دیگر از کارهایی است که پروتئین‌ها برای شما انجام می‌دهند. بهترین غذاها برای افزودن پروتئین به رژیم غذایی جو دوسر، سبزی‌جات سبز، تخم مرغ و بادام هستند.

۴- مصرف نمک را کاهش دهید

نمک دارای سدیم است و متابولیسم را کند می‌کند. سرعت متابولیسم آهسته کاهش وزن را برای فرد دشوار می‌کند. متخصصان تغذیه به افراد توصیه می‌کنند قبل از ساعت ۸ شب شام بخورند. این به این دلیل است که در طول روز متابولیسم کند می‌شود و هضم چنین غذاهایی را برای بدن سخت می‌کند.

۵- غلات کامل را اضافه کنید

غلات کامل همه کاره هستند و در مقایسه با غلات تصفیه شده برای کاهش وزن بسیار موثرتر و مفیدتر هستند. نان، بیسکویت و سایر محصولاتی که حاوی غلات تصفیه شده هستند کمتر مفید هستند اما مصرف غلات کامل برای کاهش وزن بسیار مفید است. اطمینان حاصل کنید که غلات کامل را به روش‌های مختلف به رژیم غذایی خود اضافه می‌کنید.

همشهری آنلاین 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: