کد خبر: ۹۰۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۳۴۰
از دیروز خبری به طور گسترده در رسانه‌های فارسی زبان به نقل از یکی از دست اندکاران اتاق بازرگانی تهران مبنی بر فروش ۱۸ میلیارد دلاری سریال‌های تولیدی ترکیه، منتشر شده است. اما بررسی‌ها حاکی است که ترکیه حتی ۵ درصد چنین رقمی را نیز به کشور‌های خارجی سریال نمی‌فروشد.

سیر تا پیاز فروش ۱۸میلیاردی فیلم‌های ترکیبه گزارش خبرداغ به نقل از عصرایران: از دیروز خبری به طور گسترده در رسانه های فارسی زبان به نقل از یکی از دست اندکاران اتاق بازرگانی تهران مبنی بر فروش ۱۸ میلیارد دلاری سریال های تولیدی ترکیه، منتشر شده است.

اما بررسی‌ها حاکی است که ترکیه حتی ۵ درصد چنین رقمی را نیز به کشورهای خارجی سریال نمی فروشد.

بررسی ها حاکی است درآمد ترکیه از محل فروش سریال به کشورها و شرکت های پخش خارجی در سال ۲۰۱۸ بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار بوده و مقامات ترکیه برای کسب درآمد ۱ میلیارد دلاری فروش سریال و محصولات فرهنگی در سال ۲۰۲۳ هدف گزاری کرده اند.

لذا خبر فروش ۱۸ میلیارد دلاری سریال های ترکیه ای نادرست و نامعتبر است و بدیهی است که مسئول مربوطه در اتاق بازرگانی تهران می بایست در این باره روشنگری کند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حکومت اسلامی طلبان فارس
Canada
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳
0
0
یک کمیته حقیقت یاب تشکیل بدهید این شایعه ممکن است در اقتصاد ترکیه تاثیر مثبت بگذارد و اروزهای فارس های هندی تبار را به یاس تبدیل کند عجله کنید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: