کد خبر: ۹۰۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
تعداد بازدید: ۳۱۲
تیم فوتبال استقلال بعد از ۵ دیدار بدون گل خورده، امروز (دوشنبه) دروازه‌اش باز شد و سومین گل این فصل خود را دریافت کرد.

استقلال بعد از ۶۲۴ دقیقه گل خوردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: تیم‌ فوتبال استقلال تهران در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف میزبان خود آلومینیوم اراک رفت و با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا پنجمین تساوی خود در لیگ بیست و یکم را تجربه کند.

استقلال پیش از بازی‌های هفته سیزدهم با دریافت ۲ گل و ثبت ۱۰ کلین‌شیت بهترین آمار را به خود اختصاص داده بود اما در جدال با آلومینیوم، دروازه‌ خود را پس از پنج کلین‌شیت متوالی باز شده دید.

دروازه استقلال آخرین بار در هفته هفتم و در جدال با صنعت نفت آبادان در دقیقه ۸ توسط مهدی حنفی باز شد و دیگر این اتفاق رخ نداد تا اینکه آلومینیوم و میثم مجیدی در دقیقه ۹۲ موفق به انجام این کار شد. استقلال هر ۳ گل خود را در دیدارهای خارج از خانه دریافت کرده است.

اتفاقات این مسابقه شباهت زیادی به دیدار هفته چهارم استقلال مقابل صنعت نفت داشت. آنجا نیز آبی‌ها با پنالتی کوین یامگا پیش افتاده و سپس در اوقات تلف شده نیمه دوم گل خوردند. تنها فرق ماجرا این بود که میثم مجیدی با پا گل زد و در آن مسابقه سیروان قربانی با ضربه سر موفق به انجام این کار شده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: