کد خبر: ۹۰۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
تعداد بازدید: ۲۲۱
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به مداخلات صورت گرفته توسط شخصیت‌های حقوقی در بازار بورس گفت: لازم است نقش این حقوقی‌ها در بورس بررسی و فهرست شود تا معلوم شود که گیر بازار سرمایه کجاست.

نقش حقوقی‌ها را در بورس بررسی کنید تا معلوم شود گیر بازار سرمایه کجاستبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، غلامحسین رضوانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی با اشاره به دومین سالگرد شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی اظهار داشت:‌ اگر حاج‌قاسم به شهادت نمی‌رسید سالیان سال طول می‌کشید تا آمریکا از منطقه بیرون برود اما به برکت خون شهدا به زودی گورشان را گم خواهند کرد هر چند نوکرصفتان داخلی آن را یک عقب‌نشینی برنامه‌ریزی شده حساب کنند.

وی در ادامه به وضعیت اقتصادی کشور و بازار بورس اشاره کرد و گفت:‌ هم رئیس قوه قضائیه و هم رئیس‌جمهور به دنبال حل مسأله بورس هستند و ما هم یک پیشنهاد روشن برای حل این مسأله داریم. برای فهم صورت مسأله لازم است ببینیم که شخصیت‌های حقوقی که با پایین‌ترین قیمت خرید می‌کنند و با بالاترین قیمت می‌فروشند چه کسانی هستند و آنها را فهرست کرده و بر روی آنها تحقیق کنیم تا معلوم شود گیر بورس کجاست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین با تلاطم در بازار ارز اشاره کرد و گفت:‌ این روزها کسانی که نه در مجلس و نه در دولت مسؤولیتی ندارند درباره نرخ ارز در سال آینده صحبت می‌کنند و این‌ها باعث اختلال و پریشانی بازار می‌شوند و لازم است که جلوی این افراد گرفته شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: