کد خبر: ۹۰۶۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
تعداد بازدید: ۲۳۵
حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی گفت: آیت الله مصباح فیلسوفی روشن ضمیر و فردی سیاستمدار و حامی ولایت بود و هرگاه انحرافی می‌دید تذکر می‌داد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس: آیت‌الله مصباح فیلسوفی روشن ضمیر و حامی ولایت بودبه گزارش خبرداغ ، حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به سالروز رحلت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی گفت: آیت الله مصباح فیلم از استوانه‌های نظام بود و همواره و در همه جا پشتیبان ولایت و نظام بود.

وی افزود: مرحوم آیت الله مصباح فیلسوفی روشن ضمیر و فردی اجتماعی و همچنین سیاست‌مدار بود و نگاه انحرافی می‌دید تذکر می داد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: آیت الله مصباح انحرافات را خیلی زود درک می‌کرد و متذکر می‌شد و جلوی کسانی که در مقابل ولایت می ایستادند و با کسانی که در برابر ولایت می ایستادند مقابله می‌کرد.

میر تاجدینی خاطرنشان کرد: آیت الله مصباح حامی جدی نظام و ولایت فقیه بود و از ابتدای پیروزی انقلاب تا پایان عمر خود این ولایتمداری و این حمایت از ولایت را در عمل ثابت کرد و نشان داد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: