کد خبر: ۹۰۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
تعداد بازدید: ۲۷۶
یک نماینده مجلس گفت: حماسه ۹ دی توطئه‌ها و ارزیابی‌های مختلف دشمن را نقش برآب کرد و فتنه‌های دیگر آنها هم به دلیل شناختی که از ملت بزرگ ایران پیدا کردند، خنثی شد.

حماسه ۹ دی توطئه‌های مختلف دشمن را نقش برآب کردبه گزارش خبرداغ ، علی حدادی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به یوم‌الله 9 دی اظهار داشت: ۹ دی سال ۸۸ و حضور حماسی مردم یکی از یوم‌الله‌های جمهوری اسلامی است. زیرا مردم احساس مسئولیت کرده و حضور میدانی‌ آنها اثربخشی بسیار مهمی در راستای اثبات مردم‌سالاری دینی داشت و دشمنان ما تلاش می‌کنند با سرمایه‌گذاری‌های فراوان مردم‌سالاری دینی را به عنوان بخش مقدس جمهوری اسلامی کمرنگ کنند. در همین راستا فتنه‌های مختلفی را اجرا، مدیریت و برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی افزود: حضور حماسی و چشم‌گیر و انسجام و وحدت مردم در حماسه 9 دی خیلی از برنامه‌ها و اهداف دشمنان علیه جمهوری اسلامی را خنثی کرد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور اظهار داشت: براساس وصیت‌نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند رمز پیروزی و بقا و استمرار انقلاب اسلامی وحدت کلمه مردم است باید بدانیم که این هدف در 9 به خوبی تبلور پیدا کرد زیرا آنها با هدف حمایت از نظام مردمی جمهوری اسلامی به خیابان‌ها آمدند و توانستند توطئه‌های مختلف دشمنان را خنثی کنند.

حدادی تصریح کرد: حماسه ۹ دی توطئه‌ها و ارزیابی‌های مختلف دشمن را نقش برآب کرد و فتنه‌های دیگر آنها هم به دلیل شناختی که از ملت بزرگ ایران پیدا کردند، خنثی شد. 

وی تأکید کرد: مردم همیشه حاضر در میادین همواره دشمنان را ناامید کرده‌ و بارها مشت محکمی بر دهان استکبار زده‌اند و به همین دلیل معاندین همیشه از ایرانیان عصبانی هستند. 

عضو کمیسیون امور داخلی کشور در پایان گفت: پیام ۹ دی آن بود که مردم قدرشناس مسیر شهدا هستند و ثابت کردند که استمرار انقلاب اسلامی با ادامه راه شهدا قطعاً‌ تداوم پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: