کد خبر: ۹۰۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
تعداد بازدید: ۴۲۵
ایرج دریالعل معاون سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه یارانه دارو و گندم حذف نشده است گفت: مردم نگران نباشند. یارانه گندم و دارو در سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت اما شیوه عمل و دستورالعمل ها در این بخش تفاوت پیدا خواهد کرد.

معاون سازمان برنامه و بودجه: یارانه گندم و دارو در سال آینده حذف نمی‌شود ولی شیوه عمل در این بخش متفاوت خواهد بودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: معاون سازمان برنامه و بودجه گفت: یارانه های گندم و دارو برای سال آینده حذف نخواهد شد ولی شیوه عمل در این بخش متفاوت خواهد بود.

ایرج دریالعل با حضور در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی در پاسخ به این این سوال که قرار بود دولت از ابتدای دی ماه یارانه جدیدی پرداخت کند ولی هنوز این طرح عملیاتی نشده است، گفت: هنوز تصمیم قاطعی در این مورد گرفته نشده است. تصمیمات ما باید در مجلس بررسی شود. در حال رایزنی با مجلس و دولت در این زمینه هستیم و امیدواریم به زودی به نتایج بهینه‌ای برسیم.

وی ادامه داد: زمان پرداخت یارانه های جدید هنوز مشخص نیست ولی به زودی اعلام خواهد شد.

معاون سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه یارانه دارو و گندم حذف نشده است گفت: مردم نگران نباشند. یارانه گندم و دارو در سال ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت اما شیوه عمل و دستورالعمل ها در این بخش تفاوت پیدا خواهد کرد.

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: