کد خبر: ۹۰۶۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
تعداد بازدید: ۲۱۱
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مردم از دولت انتظار نظارت بیشتر در بازار را دارند؛ آنها به شدت از آشفتگی موجود در بازار و روند رشد قیمت‌ها گله‌مند بوده و انتظار می‌رود دولت ورود جدی به این موضوع داشته باشد.

عضو کمیسیون بودجه مجلس: مردم از آشفتگی بازار و روند رشد قیمت‌های کالای اساسی گلایه دارندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 8 دی) و در تذکری شفاهی اظهار داشت: گرانی‌ها این روزها در بازار بیداد می‌کند؛ شاهد هستیم که قیمت کالاها افزایش یافته و حتی اخیرا قیمت نان هم گران شده است.

وی افزود: مردم از وضعیت کنونی ناراضی هستند و انتظار دارند دولت بیشتر در میدان حضور یافته و نظارت جدی بر بازار اعمال کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: مردم به شدت از آشفتگی موجود در بازار و روند رشد قیمت‌ها گله‌مند بوده و انتظار می‌رود دولت ورود جدی به این موضوع داشته باشد.

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: