کد خبر: ۹۰۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
تعداد بازدید: ۲۸۸
رئیس مجلس با اشاره به حماسه 9 دی گفت: ملت ایران از آزمون سخت نجات کشور از ناامنی، سربلند بیرون آمد و امروز آزمون اصلی پیش روی مسئولان، حل مشکلات مردم است که ان‌شاءالله با مجاهدت آنها نیز از این آزمون سربلند بیرون بیاییم.

قالیباف: ملت ایران در سال 88 از آزمون سخت نجات کشور سربلند بیرون آمدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 8 دی)‌ در نطق پیش از دستور صحن علنی مجلس با اشاره به سالروز یوم‌الله 9 دی اظهار داشت: در آن روز پر افتخار در تاریخ انقلاب اسلامی وقتی مردم دیدند که آرمان‌های انقلاب و ارزشهای والای اسلام و امنیت آرامش کشور به خطر افتاده است با تمام توان به میدان آمدند و بار دیگر ثابت کردند که خدا باوری و مردم باوری در سطح اصل بقا و پیشرفت انقلاب اسلامی در دهه های اخیر بوده است.

وی ادامه داد: ملت ایران از آزمون سخت نجات کشور از ناامنی و آشوب سربلند بیرون آمدند و امروز آزمون اصلی پیشروی مسئولان، حل مشکلات مردم است که ان‌شاءالله با تلاش و مجاهدت آنها نیز از این آزمون موفق و سربلند بیرون بیاییم.

رئیس مجلس گفت: هدف از مرور ایام الله انقلاب اسلامی این است که ما مسئولان باید در هر لحظه پیش از قبل به وظایف خود در قبال این همه فداکاری و مجاهدت مردم عمل کنیم و کمترین وظیفه ما در قبال مردم حل مسائل معیشتی آن‌ها و به خصوص مدیریت گرانی هاست.

قالیباف تصریح کرد: مردم در سخت ترین زمان ها در عمل دلبستگی خود را به انقلاب نشان داده‌اند و ما نیز باید در عمل تصمیمات عقلانی و هوشمندانه بگیریم تا انتظارات آن را برآورده سازیم.

وی بیان داشت: امروز موازی‌کاری، دامن زدن به اختلافات، اتخاذ تصمیمات بر پایه آزمون و خطا و پرداختن به مسائل حاشیه ای و فاصله گرفتن از تمرکز بر مسائل اصلی ازجمله مدیریت گرانی‌ها خلاف وظایف ما در قبال مردم است.

وی تاکید کرد: در نهم دی ماه بار دیگر با ملت شریف و فداکار ایران پیمان می‌ببندیم که ما نیز همانند آنها دغدغه‌ای جز انقلاب و اسلام و منافع ملی نداریم و تمام تلاش خود را برای حل مشکلات آنها به کار خواهیم بست و منافع شخصی و گروهی خود را بر منافع ملی و انقلابی ترجیح نخواهیم داد.

رئیس مجلس گفت: از اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکر می‌کنم که با حفظ سیاست اولویت بهداشت بر درمان و توجه به این امر مهم با افزایش ظرفیت پزشکی موافقت کردند؛ با تصمیمی که شب گذشته گرفته شد ظرفیت پذیرش دانشجوی پزشکی سالانه ۲۰ درصد به مدت ۴ سال افزایش پیدا می‌کند.

قالیباف در پایان بیان داشت: همانطور که وعده کرده بودیم امیدوارم هم نگرانی متقاضیان تحصیل در این رشته هاکم شده باشد و هم نیاز مناطق محروم به پزشک متخصص در آینده نه چندان دور کمتر شود.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: