کد خبر: ۹۰۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۶۱
استقلال برای پرداخت مطالبات شیخ دیاباته، مهاجم فرانسوی سابق خود فقط 72 ساعت زمان دارد.

پنجره آبی پوشان بسته می شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات شیخ دیاباته، مهاجم فرانسوی سابق خود فقط 72 ساعت زمان دارد.

دیاباته که دو فصل در فوتبال ایران حضور داشت، بعد از شکایت 537 هزار دلاری‌اش از استقلال با صدور حکم نهایی کمیته وضعیت فیفا، استقلال را به پرداخت مبلغ 175 هزار دلار پرداخت کرد.

فیفا برای پرداخت این پول به باشگاه استقلال 45 روز فرصت داده بود که از این زمان فقط 72 ساعت باقی مانده است و اگر استقلال در تاریخ تعیین شده طلب این بازیکن را پرداخت نکند، پنجره نقل و انتقالاتش بسته خواهد شد.

البته در این روزها که پنجره اکثر تیم‌های ایرانی بسته می‌شود، اگر این اتفاق برای استقلال بیفتد جای تعجب ندارد. البته مسئولان باشگاه استقلال قول داده‌اند طی امروز و فردا این رقم را پرداخت کنند تا خطری آبی‌پوشان را تهدید نکند.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: