کد خبر: ۹۰۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
تعداد بازدید: ۶۴۰
باشگاه پرسپولیس با توجه به ثبت درخواست خود، ITC وحدت هنانوف و منوچهر صفروف را از باشگاه دوشنبه و فدراسیون فوتبال تاجیکستان دریافت کرد.

مجوز بازی بازیکنان تاجیکستانی پرسپولیس صادر شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: مجوز بازی دو بازیکن تاجیکستانی تیم فوتبال پرسپولیس برای همراهی این تیم در لیگ برتر صادر شد.

باشگاه پرسپولیس با توجه به ثبت درخواست خود، ITC وحدت هنانوف و منوچهر صفروف را از باشگاه دوشنبه و فدراسیون فوتبال تاجیکستان دریافت کرد.

بدین ترتیب اقدام برای دریافت کارت بازی این دو بازیکن که پیش از این قراردادی ۳ ساله در سازمان لیگ ثبت کرده‌بودند، انجام خواهد شد.

هنانوف و صفروف از حدود ۲ ماه قبل در ایران حضور دارند اما به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس قادر به همراهی این تیم نبودند.

همزمان با باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس، قرارداد این دو بازیکن به طور رسمی امضا شد اما هنانوف به خاطر مصدومیت دست کم تا یکماه دیگر نمی تواند پرسپولیس را همراهی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: