کد خبر: ۹۰۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
تعداد بازدید: ۲۲۵
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: میزان اقساط ماهانه وام ۴۵۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن در شهر تهران ۳.۵ تا ۴ میلیون تومان است.

وزارت راه: اقساط وام ۴۵۰ میلیونی نهضت ملی مسکن ۴ میلیون تومان است/ نصف اقساط را دولت می پردازدبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: میزان اقساط ماهانه وام ۴۵۰ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن در شهر تهران ۳.۵ تا ۴ میلیون تومان است.

محمود محمودزاده با اشاره به وام 450 میلیون تومانی نهضت ملی مسکن در شهر تهران، اظهار کرد: میزان  اقساط این تسهیلات در تهران 7 میلیون تومان نیست.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که نیمی از اقساط را دولت پرداخت می کند میزان اقساط این تسهیلات 3.5 تا 4 میلیون تومان خواهد بود.

وی افزود: با توجه به طولانی بودن دوره بازپرداخت و افزایش سود تسهیلات، در صورت درخواست متقاضی، اقساط این تسهیلات دور دوره‌های زمانی  8 سال،‌10، 12 و 15 سال امکان پذیر خواهد بود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی پیش‌تر نیز گفته بود:‌ نهضت ملی مسکن تنها طرح حمایتی کشور در تاریخ انقلاب است که مبلغ و سود تسهیلات در آن ثابت نیست و مبتنی بر نیاز و توان خانوار تعیین می‌شود. میزان تسهیلات از 250 تا 450 میلیون تومان و نرخ بهره  از 5 تا 18 درصد متغیر است که یارانه نرخ بهره به همه اقشار به یک میزان پرداخت نمی‌شود. تمرکز در مرحله اول این طرح دهک اول تا سوم و در مرحله بعدی تا دهک پنجم درآمدی است. 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: