کد خبر: ۹۰۶۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱
تعداد بازدید: ۳۲۷
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌الملل مستقر در وین در واکنش به آغاز مذاکرات برجامی در تاریخ ۶ دی ماه گفت که این نشان می‌دهد که تمامی طرف‌ها به دنبال احیای برجام در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

اولیانوف: تمام طرف‌های مذاکره‌کننده خواهان احیای فوری برجام هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در واکنش به ازسرگیری مذاکرات وین در تاریخ ۶ دی ماه، تصریح کرد که ازسرگیری مذاکرات وین قبل از آغاز سال نو میلادی نشان می‌دهد که تمامی مذاکره‌کنندگان خواهان احیای برجام در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.

«انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام امروز (پنجشنبه) در پیامی که در صفحه توییتری خود منتشر کرد، از آغاز مجدد مذاکرات وین در تاریخ ۲۷ دسامبر (۶ دسامبر) خبر داد.

معاون «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این توییت نوشت: «مذاکرات وین از دوشنبه (ششم دی) از سر گرفته می‌شود. کمیسیون مشترک برجام برای گفت‌وگو و تعیین راه پیش رو تشکیل جلسه خواهد داد».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: