کد خبر: ۹۰۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴
تعداد بازدید: ۳۴۳
بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت با بیان اینکه در حدود ۱۵۰ میلیون واکسن کرونا وارد شد تا مردم را واکسینه کنیم، گفت: با این وجود به واکسن تولید داخل اعتقاد داریم و از آن حمایت کامل می‌کنیم. وی اظهار کرد: امروز با توان دانشمندان ایرانی توانستیم به یکی از قدرت‌های تولید واکسن در دنیا تبدیل شویم. عین‌اللهی گفت: واکسن برکت به عنوان یکی از کم‌عارضه‌ترین واکسن‌های کرونای جهان با همت متخصصان ایرانی تولید شده است.

وزیر بهداشت: ۱۵۰ میلیون دوز واکسن کرونا وارد کردیم / به یکی از قدرت های تولید واکسن در جهان تبدیل شدیم / واکسن برکت یکی از کم‌عارضه‌ترین واکسن‌های جهان استبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: وزیر بهداشت گفت: طی سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در حوزه دارو با کمبودی مواجه نیستیم و نواقص در خصوص داروهای خاص نیز به زودی رفع می شود.

بهرام عین‌اللهی صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از شهرک دارویی برکت اظهار کرد: در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در حوزه دارو با کمبودی مواجه نیستیم.

وی بیان کرد: نواقصی در برخی داروهای خاص وجود دارد که با تلاش‌های صورت گرفته به زودی برطرف خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: ایران با وجود تمامی مشکلات در حوزه واکسیناسیون با قدرت وارد شد و توانست به خوبی این مأموریت را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از کشورهای پیشرفته با مشکلاتی مانند تحریم مواجه نبودند در قضیه کرونا با معضلاتی زیادی مواجه شدند اما این امر در ایران به خوبی مدیریت شد.

عین‌اللهی با بیان اینکه در حدود ۱۵۰ میلیون واکسن کرونا وارد شد تا مردم را واکسینه کنیم، گفت: با این وجود به واکسن تولید داخل اعتقاد داریم و از آن حمایت کامل می‌کنیم.

تبدیل به یکی از قدرت‌های تولید واکسن کرونا در جهان شدیم

وی اظهار کرد: امروز با توان دانشمندان ایرانی توانستیم به یکی از قدرت‌های تولید واکسن در دنیا تبدیل شویم.

عین‌اللهی بیان کرد: واکسن برکت به عنوان یکی از کم‌عارضه‌ترین واکسن‌های کرونای جهان با همت متخصصان ایرانی تولید شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: کشور ما در سال‌های گذشته قدرت خودش را نشان داده بود به ویژه در دوران ۸ سال دفاع مقدس، دشمن نتوانست حتی یک وجب از خاک میهن را بگیرد.

وی با اشاره به اینکه کشور ما در زمینه مقابله با کرونا و همچنین عرصه‌های مختلف رو سفید شد، خاطرنشان کرد: به همین دلیل در تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان علیه کشور، دانشمندان و جهادگران ما پا به عرصه گذاشتند و خودنمایی کردند.

عین‌اللهی گفت: در اوج تحریم‌ها واژه ما می‌توانیم عملی شد و به کل جهان نشان داده شد.

وی با اشاره به اینکه در ایام کرونا هیچ مریضی روی زمین نماند، اظهار کرد: این موضوع در کشور ما نشان دهنده قدرت بالای نظام انقلاب اسلامی است و همواره مردم در تمام عرصه‌ها باعث رشد این قدرت شدند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص پیشرفت‌های شرکت دارویی برکت متذکر شد: این شرکت در زمینه تولید لوازم بهداشتی و لجستیک خوش درخشید و اقدامات بزرگ و مؤثری در این مرکز انجام شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: