کد خبر: ۹۰۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲
تعداد بازدید: ۳۶۹
باشگاه پرسپولیس بعد از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه، درخواست برای دریافت مجوز بازی دو بازیکن تاجیک خود را به فدراسیون این کشور ارسال کرد.

ارسال درخواست برای ITC بازیکنان تاجیکبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: در شرایطی که هفته یازدهم لیگ برتر طی روزهای آتی به انجام خواهد رسید، باشگاه پرسپولیس در نهایت موفق شد پنجره نقل و انتقالاتی خود را که به واسطه شکایت گابریل کالدرون بسته شده بود، با پرداخت مطالبات این مربی آرژانتینی باز کند تا بتواند از نفرات جدیدی که به خدمت گرفته استفاده کند.

بنا بر اعلام امیر علی حسینی، مدیر امور بین‌الملل باشگاه، درخواست پرسپولیس برای دریافت ITC وحدت هنانوف و منوچهر صفروف، دو ملی پوش تاجیکستانی، لحظاتی قبل با ثبت در سیستم TMS، ارسال شد.

ارسال این درخواست منوط به ثبت قرارداد به سازمان لیگ فوتبال بود که این امر امروز با پیگیری از سوی امور ورزشی باشگاه، به انجام رسیده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: