کد خبر: ۹۰۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۰
تعداد بازدید: ۳۱۹
رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: تاکنون درباره افزایش قیمت بنزین برای سال آینده در دولت و مجلس بحثی مطرح نشده و موضوعات مطرح شده در رسانه‌ها گمانه‌زنی است

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، گفت: تاکنون درباره افزایش قیمت بنزین برای سال آینده در دولت و مجلس بحثی مطرح نشده و موضوعات مطرح شده در رسانه‌ها گمانه‌زنی است

 فریدون حسنوند درباره مباحث مطرح شده در رسانه‌ها درباره افزایش قیمت بنزین در سال آینده به خبرنگاران، گفت: تاکنون درباره افزایش قیمت بنزین برای سال آینده در دولت و مجلس بحثی مطرح نشده و موضوعات مطرح شده در رسانه‌ها گمانه‌زنی است.

تصمیمی برای افزایش قیمت حامل‌های انرژی نداریم

رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: تاکنون بحثی درباره افزایش قیمت بنزین در کمیسیون انرژی مطرح نشده و افزایش قیمت در سال آینده کذب است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: