کد خبر: ۹۰۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
تعداد بازدید: ۳۶۱
نماینده مردم فومن در مجلس گفت: قطعاً در بودجه سال ۱۴۰۱ مواردی که در جهت تقویت بازار بورس باشد، از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد توجه قرار خواهد گرفت و تصویب می‌شود.

بازار سرمایه باید در ریل مناسب قرار گیرد/ توجه مجلس به تقویت بورس در بودجه ۱۴۰۱به گزارش خبرداغ ، خلیل بهروزی فر نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، اظهار داشت: وضعیت بازار سرمایه در اقتصاد کشورمان بسیار اثرگذار است و حتما باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. 

وی ادامه داد: با توجه به سلب اعتماد مردم نسبت به بازار بورس به واسطه اتفاقاتی که در دولت گذشته رخ داد، دولت سیزدهم باید توان زیادی را بگذارد تا بتواند مجدداً اعتماد مردم را به بازار بورس بازگرداند. 

نماینده مردم فومن در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد که قطعاً در بودجه سال ۱۴۰۱ مواردی که در جهت تقویت بازار بورس باشد، از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مورد توجه قرار خواهد گرفت و تصویب می‌شود. 

وی اضافه کرد: البته باید بازار سرمایه در کشور ما روی ریل اصلی و مناسب قرار گیرد، چرا که هدف از بازار سرمایه باید سرمایه‌گذاری در بخش تولید و تقویت این بخش به عنوان پیشران اقتصاد کشور باشد و ما هم باید در این راستا حرکت کنیم.

بهروزی فر تصریح کرد: تقویت بازار بورس و رفع مشکلاتی که در این بازار وجود دارد، حتماً در تصویب قوانین مختلف از جمله لایحه بودجه سال آینده مورد توجه نمایندگان می‌گیرد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: