کد خبر: ۹۰۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
تعداد بازدید: ۳۴۲
سود عملیاتی شرکت خدمات فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان(فارا) از شرکت‌های تابعه شستا در هشت ماهه نخست سال جاری 83 هزار میلیون ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل که معادل 12 هزار میلیون ریال بود، رشد 5/6 برابری را نشان می‌دهد.

رشد 650 درصدی سود عملیاتی فارا در 8 ماهه 1400به گزارش خبرداغ به نقل از شستا رسانه، محمد محسن صدر، مدیرعامل فارا با تاکید بر جهش خوب در فعالیت شرکت افزود: سود خالص شرکت فارا در هشت ماهه نخست سال جاری 62,924 میلیون ریال بوده در حالی که این عدد در مدت مشابه سال قبل تنها 12,810 میلیون ریال بود.
مدیرعامل فارا همچنین افزود: از نقاط قوت و بارز شرکت خدمات فناوری اطلاعات رفاه ایرانیان افتتاح قریب الوقوع مرکز نوآوری و رشد برای ارائه خدمات نوآورانه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تأمین اجتماعی، صندوق های تابعه وزارت و شستا است تا از طریق این مرکز و برگزاری رویدادهای نوآورانه مختلف، زمینه‏ای جهت توانمندسازی و حمایت از شرکت‏های دانش بنیانی که در حوزه فناوری‏های هوشمند و ارائه ایده‏های نوین فعال هستند، فراهم گردد و بتوان نیاز های صنایع و بازار را مرتفع نمود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: