کد خبر: ۹۰۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۳۶۰
ستاره سوئدی تیم میلان به بازیکن پاری سن ژرمن ادای احترام کرد.

ایبراهیموویچ: امباپه یادآور رونالدو نازاریو استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، وقتی صحبت از مهاجمان در سطح کلاس جهانی می شود، زلاتان ایبراهیموویچ مطمئناً می داند که چه چیزی لازم است و این ستاره سوئدی کیلیان امباپه را جلوتر از هر بازیکن دیگری انتخاب می کند.

ایبراهیموویچ به CBS Sports گفت: "من بازیکنان ظریف را دوست دارم، تا جایی که ممکن است باید کامل شوند. اما وقتی فوتبالیست هستید، می توانید طرز فکر، حرکت و نحوه انجام آن را ببینید. من آن بازیکنانی را دوست دارم که اتفاقات را قبل از وقوع پیش‌بینی می‌کنند."

امباپه یا رونالدو؟

این بازیکن 40 ساله تا آنجا پیش رفت که امباپه را با مهاجم سابق اینتر یعنی رونالدو نازاریو مقایسه کرد. ابراهیموویچ توضیح داد: "من فکر می کنم امباپه یادآور رونالدو نازاریو است. او در بازی خود بسیار ظریف است."

در مقایسه با هالند

زلاتان ادامه داد: "منظورم این است که شما همه بازیکنان بزرگ دیگر را دارید، اما وقتی در مورد بازیکنان جوان صحبت می کنیم، با هالند مقایسه می کنیم. هالند خوب است زیرا فکر می‌کنم او به گلزنی وسواس دارد و بیش از آنچه نیاز است انجام نمی‌دهد، بنابراین شما فقط روی گل‌ها تمرکز می‌کنید. این همان چیزی است که می‌توانید در یک بازیکن ببینید، زیرا بازیکنانی دارید که فکر می‌کنند می‌توانند بیشتر از آنچه که می‌توانند انجام دهند. این هوشمندی نیست. در هالند، من این هوش را می‌بینم، او فقط می خواهد گل بزند و می‌داند که می‌تواند گل بزند و فقط برای انجام این کار تلاش می کند."

هالند در این فصل در 15 بازی باشگاهی 19 گل به ثمر رسانده است، در حالی که امباپه از 23 بازی 13 گل به ثمر رسانده و ایبراهیموویچ کهنه کار هم در 14 بازی 7 گل به ثمر رسانده است.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: