کد خبر: ۹۰۵۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
تعداد بازدید: ۳۲۴
کارشناس فوتبال در خصوص حکم پر سرو صدای اخیر کمیته انضباطی صحبت کرد.

مهرانی: فدراسیون هم پیاز خوراند هم چوب زد/ قانون من درآوردی فدراسیون جز گرفتار کردن باشگاه‌ها چه نتیجه ای داشته است؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، مازیار مهرانی، کارشناس فوتبال در گفتگو با رادیو ورزش در خصوص حکم اخیر کمیته انضباطی که تغییرات زیادی درجدول لیگ برتر ایجاد کرده اظهار داشت: اندر حکایت فدراسیون فخیمه فوتبال و ارکان قضایی مستقل و تشکیلات تابعه که متاثر از آئین‌نامه‌های پر حرف و حدیث و مجوزهای موقت و من درآوردی است، همین بس که استعلام فدراسیون فوتبال گابن جعلی از آب در می آید و مسئول روابط بین الملل فدراسیون فوتبال به عنوان بالاترین مرجع فنی فوتبال کشور هم آن را تائید  می کند. آنگاه باشگاه گل‌گهر جریمه  می شود و تاوان پس می‌دهد، خیلی خود جوش و شیک و مجلسی صدا هم از احدی در نمی آید و هیچ کس هم معترض جناب عزیزی خادم و فدراسیونش نیست که این قانون کشکی و من درآوردی جذب بازیکن خارجی با مجوز تبصره های موقت و دائمی که به بادی بند است چه خاصیتی جز گرفتار کردن باشگاه ها داشت.

وی افزود: مگر نگفتید با این تدبیر بی‌نظیر برگی از درخت باشگاه‌ها  نمی‌افتد و مو لای درز طرح بی‌نظیرتان نخواهد رفت؟. ما که نفهمیدیم فلان باشگاه بدهکار چطور برای بازیکن خارجی اش مجوز گرفت و بالاخره داستان مجوز موقت‌، باطل شدن آن‌، مشکل باشگاه‌های دولتی برای تامین وثیقه و …. چطور درست شد و رفع شد؟!. نفهمیدیم که  جریمه فدراسیون و روابط بین الملل آن چیست؟. جبران ضرر و زیان گل گهر برای جذب بازیکنی که از اول نباید مجوزش صادر می شد با کدام شخصیت حقوقی است؟. مگر می شود، مگر داریم که فدراسیون و سازمان لیگ دست و دهانشان را بشورند و به همین سادگی پای خود را از این مساله سرتا پا بودار کنار بکشند؟. این دیگر چه بازی و چه بساطی است؟. گیریم باشگاه گل گهر عامدانه و دانسته تخلف کرده شما در فدراسیون و روابط بین الملل تان چه کاره هستید که  گز نکرده مهر تائید بر جعل می زنید؟. مگرمسئولیتی بر  تائید بر جعل ندارید؟.

کارشناس فوتبال در پایان گفت: اگر همه مسئولیت با باشگاه است خب دیگر چه استعلامی چه تائیدی چه مکاتبه ای چه روابط بین المللی چه مجوزی؟!. بگذارید نام چنین لیگی را هر کی هرکی بگذاریم تا بعد که فلان برنامه ورزشی رفت و پوشالی بودن این تشکیلات را عیان کرد، ارکان قضایی هم چوب بزنند هم پیاز بخورانند!.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: