کد خبر: ۹۰۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
تعداد بازدید: ۲۹۷
فایل‌‌های رهن کامل در بازار اجاره مسکن شهر تهران در حالی به میزان نسبتا مناسب در این بازار در دسترس متقاضیان بازار اجاره پایتخت قرار دارد که متقاضیان این بازار با یک مشکل مهم مواجه هستند.
به گزارش خبرداغ به نقل از دنياي اقتصاد: فایل‌‌های رهن کامل در بازار اجاره مسکن شهر تهران در حالی به میزان نسبتا مناسب در این بازار در دسترس متقاضیان بازار اجاره پایتخت قرار دارد که متقاضیان این بازار با یک مشکل مهم مواجه هستند.

تحقیقات میدانی «دنیای اقتصاد» از تازه‌‌ترین شرایط بازار پاییزی اجاره مسکن نشان می‌دهد در حالی که تقاضا برای اجاره مسکن در مقطع زمانی حاضر به‌طور نسبی از تقاضای اجاره آپارتمان در مقطع زمانی مشابه سال‌های قبل -آذرماه سال‌های گذشته- بیشتر است اما مهم‌ترین معضل متقاضیان در این بازار به رشد شدید اجاره‌‌بها مربوط می‌شود.

قیمت رهن کامل در بازار اجاره مسکنِ تهران

 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: