کد خبر: ۹۰۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
تعداد بازدید: ۲۴۵
نماینده ارومیه در مجلس گفت: اعضای شوراهای روستاها همانند دهیاران حقوق دریافت کنند چرا که آنها پذیرای مردم هستند و به مردم خدمت می‌کنند.

شوراهای روستا نیز همانند دهیاران حقوق دریافت کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، حجت‌الاسلام سیدسلمان ذاکر در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 24 آذر ماه) اظهار داشت: پرداخت حق جلسه به دهیاران و عدم پرداخت این حق به شوراها واقعا تبعیض است برای شوراها حق جلسه و حقوقی در نظر گرفته نشده در حالی که شوراها نیز همانند دهیاران پذیرا و در خدمت مردم هستند و شغل‌شان را برای مردم از دست داده‌اند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس اظهار داشت:‌دهیاران به صورت پاره‌وقت، تمام وقت، ساعتی و ... حقوق می‌گیرند و حقوق‌هایشان متفاوت است امنیت شغلی ندارند که این مسائل باید اصلاح شود. این‌ها رابط ملت و دولت هستند.

وی افزود: اگر کسی در این بین خطا کند ما ارائه خدمات به مردم را محدود می‌کنیم روستایی چه گناهی کرده که برای دریافت یک انشعاب گاز و آب مراحل مختلفی را باید طی و وقت و هزینه زیادی را برای این کار صرف کند. حاکمیت جایگاهش کجاست؟ چرا به روستائیان و حاشیه‌نشین‌های شهرها خدمات نمی‌دهیم.

ذاکر خاطرنشان کرد:‌ اگر کسی بخواهد در یک شهرستان مغازه‌ای برای خود و پسرش دست و پا کند تحت عنوان مختلف از او هزینه دریافت می‌شود هزینه جدول‌کشی، مالیات بر ارزش افزوده و ... وزیر کشور به درآمد شهر فکر کن و از مستضعفین شهر را اداره نکن. مستضعف به فکر تأمین معاش خانواده‌اش باشد یا به فکر تأمین بودجه شما، این‌ها ظلم و تبعیض است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس اظهار داشت: باید با فساد مبارزه کنیم در هر لباس و مقام و شغلی که باشد این خواسته ملت است.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی افزود: جریمه‌های کرونا برای مردم به یک درد تبدیل شده هر کدام 10، 5، 4، 3 میلیون جریمه شده‌اند این‌ها را تخفیف دهید.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: