کد خبر: ۹۰۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
تعداد بازدید: ۴۷۰
سپاهان در دیدار امروز در غیاب دو بازیکن خود به مصاف استقلال می‌رود.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال؛ تردید محرم در چند پستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، تیم فوتبال سپاهان عصر امروز و از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی تهران میهمان استقلال است تا دیدار هفته دهم از لیگ بیست و یکم را برابر این تیم برگزار کند و شاهد تقابل جذاب دو مدعی جدی قهرمانی خواهیم بود.

محرم نویدکیا در فصل جاری برخلاف فصل گذشته که کمتر عادت به تغییر در ترکیب اصلی خود داشت در چند پست در دیدارهای مختلف تغییراتی ایجاد کرده که برخی از آنها به دلیل مصدومیت و غیبت بازیکنانش بوده و برخی دیگر تصمیمات فنی در قبال بهتر شدن شرایط تیم گرفته‌ شده است و حالا در بازی امروز چند تردید در چینش ترکیب اصلی این تیم وجود دارد.

دروازه‌بان: کنت مطمئن

گلر سپاهان در لیگ بیست و یکم عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشته و به جز بازی با گل گهر که 4 بار دروازه‌اش باز شد در 8 دیدار دیگر تنها یک گل دریافت کرده است. اگرچه بعد از بازی با گل گهر گفته می‌شد نویدکیا به گلر دیگر تیمش یعنی میرزازاد آماده باش داده ولی کنت مقابل صنعت نفت هم فیکس بود و یک کلین شیت دیگر ثبت کرد و امروز هم وظیفه حراست از سنگر طلایی پوشان را عهده دار است.

 

زوج دفاع میانی: پورقاز و گولسیانی

سپاهان امسال با وجود در اختیار داشتن مهدیزاده و نژادمهدی با نظر نویدکیا ترجیح داده از زوج گولسیانی و پورقاز استفاده کند که به هماهنگی خوبی کنار هم رسیده‌اند. این دو نفر هم در آمار خط دفاع سپاهان تا اینجای کار نقش داشتند و مقابل استقلال هم حضورشان در ترکیب اصلی قطعی است.

 

مدافعین کناری: اسماعیلی‌فر و نورافکن

نویدکیا در کناره‌ها هم خیالش تقریباً راحت است. دانیال اسماعیلی‌فر و امید نورافکن عملکرد خوبی تا اینجای کار داشتند و از بهترین‌های لیگ در پست خودشان محسوب می‌شوند. اسماعیلی‌فر تا اینجای کار یکی از ستاره‌های سپاهان بوده و نورافکن هم انگیزه‌های خاص خودش را مقابل تیم سابق خواهد داشت.

 

هافبک دفاعی: مسعود ریگی

ریگی چهره ویژه بازی امروز است. او که دوست داشت در استقلال بماند پس از صحبت‌های عجیب فرهاد مجیدی در مورد پرداختی‌های یکسان به تمام بازیکنان خط هافبک و آنچه عدم توافق مالی عنوان شد در نهایت تصمیم گرفت برخلاف میل باطنی از این تیم جدا شده و به سپاهان برود. در بازی امروز نگاه‌ها معطوف به او و عملکردش مقابل تیم سابق خواهد بود و چه بسا انگیزه‌های زیادش از او در این بازی یک ستاره بسازد.

 

هافبک‌های میانی: تردید‌های اصلی محرم

در سیستم 3-3-4 مورد نظر محرم نویدکیا بیش از هر پست دیگری در دو هافبک میانی و رو به جلو شاهد تغییر در ترکیب سپاهان بودیم و سرمربی طلایی‌پوشان نفرات مختلفی را کنار هم امتحان کرده است. سروش رفیعی بعد از غیبت دو هفته‌ای به تمرینات برگشته و فرشاد احمدزاده و یاسین سلمانی هم در این پست عملکرد خوبی داشتند و محمد کریمی هم نقشی محوری در شکل بازی طلایی پوشان دارد و نویدکیا باید از این 4 نفر دو بازیکن را به بازی بگیرد. به نظر می‌رسد با توجه به دوری رفیعی از تمرینات آمادگی او به حد سایر نفرات نباشد و در ترکیب اولیه بازی نکند و با وجود عملکرد خوب سلمانی مقابل صنعت نفت، زوج احمدزاده - کریمی در این بازی محتمل‌تر خواهد بود.

 

وینگر‌های سپاهان: حسینی و شهباززاده

در بازی با صنعت نفت، نویدکیا تصمیم گرفت شهباززاده را نیمکت نشین و فرشاد احمدزاده را به عنوان وینگر چپ در ترکیب اصلی به بازی بگیرد ولی این چینش جواب نداد و به نظر می‌رسد در این بازی با انتقال فرشاد به یک خط عقب‌تر، شاهد حضور سجاد شهباززاده در ترکیب اصلی باشیم و عملکرد او را مقابل تیم سابقش ببینیم. محمدرضا حسینی هم از نفرات ثابت ترکیب سپاهان است.

 

خط حمله: شهریار مغانلو

عملکرد پرفراز و نشیب شهریار مغانلو در ترکیب سپاهان باعث نشده محرم نویدکیا بیخیال استفاده از او در نوک حمله شود. مغانلو امروز هم مهاجم نوک سپاهان خواهد بود.

 

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال

کریستوفر کنت، عزت‌الله پورقاز، گئورگی گولسیانی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، شهریار مغانلو و سجاد شهباززاده.

 

 

lineup (1)

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: