کد خبر: ۹۰۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۸
تعداد بازدید: ۹۵۸
مطالبه گری حق مردم است ولی سئوال اینجاست که چرا همه اش باید جمع شود و از این دولت خواسته شود؟ این صداها چرا در دولت تدبیر و امید شنیده نمیشد.؟ مگر دولت تدبیر و امید حتی تا روزهای آخر ، دولت احمدی نژاد را مقصر تمام این فجایع نمیدانست و ازهمان روز اول کشور را فقیر و خزانه را خالی و خود را وارث ویرانه نمیدانست؟

چرا در مورد دولت رئیسی اینقدر بی انصاف شده ایم؟ از کشاورز، کارگر، بازاری، معلم، کارمند، بازنشسته، سلبریتی ها سردبیر و روزنامه نگار، وکیل، روحانی، دکتر ، مهندس، دانشجو، استاد و علما همه و همه ، به این دولت نوپا حمله میکنند و همه آمال و آرزوهای برباد رفته خود را از این دولت مطالبه میکنند؟ این صداهای در گلو خفته، در دولت قبل کجا بودند؟ همطرازی حقوق بازنشستگان را باید از این دولت مطالبه کرد وتجمعات راه انداخت؟ رتبه بندی معلمان و همطرازی با اساتید دانشگاهها را باید از این دولت مطالبه وتجمعات راه انداخت؟ راه اندازی کارخانه ها، کارگاهها، صنایع و ...، خشکی زاینده رود،کم آبی یزد ودلواپسی کشاورزان چهارمحال بختیاری را از کمبود آب، در انتقال به اصفهان و از اصفهان به یزد و تجمعات مردمی ، بدهیهای دولت قبل در استقراض بی حد و حساب از بانک مرکزی، گرانی های کمرشکن درمواد غذایی، مواد شوینده و بهداشتی، وسایل خانگی، حمل و نقل و ماشین آلات، کمبود مسکن، گرانی در رهن و اجاره، تکمیل پروژه های ناقص بیش از ده سال، گرانی ارز، طلا، کاغذ و صدها مشکل کوچک و بزرگ را باید از این دولت مطالبه کرد؟
البته مطالبه گری حق مردم است ولی سئوال اینجاست که چرا همه اش باید جمع شود و از این دولت خواسته شود؟ این صداها چرا در دولت تدبیر و امید شنیده نمیشد؟ مگر دولت تدبیر و امید حتی تا روزهای آخر ، دولت احمدی نژاد را مقصر تمام این فجایع نمیدانست و ازهمان روز اول کشور را فقیر و خزانه را خالی و خود را وارث ویرانه نمیدانست؟
آیا آقای رئیسی، چیز بهتری تحویل گرفته؟ چون ایشان ، حجب و حیا دارند و شارلاتان بازی در نمی آورند و قبول دارند که باید جوابگوی مدیریت قبلی باشند، باید اینطور بی انصافانه و ناجوانمردانه مورد هجمه همه، بدون رو در وایسی، قرار بگیرند؟
چرا در دولت قبل این صداها درگلو خفه شده بودند و صدایی ، تجمعی و اعتراضی از کسی بلند نمیشد و خواسته ها، ربنای شجریان، رفتن دختران به ورزشگاهها، آزادی ارازل و اوباش و مزدوران بیگانه در فاجعه ۹۸ و برجام بی انجام بود؟
دولت روحانی بی کفایت، سه بهانه برای این معضلات داشت.
۱- عملکرد دولت احمدی نژاد.
۲- تحریمها
۳- نمیگذارند ما کار کنیم. عده بیشماری از قشرهای مختلف جامعه و طرفداران آنها این بهانه ها را قبول داشتند. سئوال؟ شما که دولت احمدی نژاد را تکفیر میکردید، خودتان چه یادگار گذاشته اید؟ اگر دولت شما در تحریم بود ، این تحریم هنوز هم ادامه دارد ، پس این هجمه ها برای چیست؟ شماها در تمام دوران ۸ ساله، نتوانستید جلوی حقوقهای نجومی را بگیرید و حالا زبان در آورده اید؟
کدام گرانی، کدام طلا و ارز، کدام کارخانه را راه اندازی کردید؟
شما اکثر رورنامه ها که طرفدار دولت قبلی و کاسه لیس آنها بودند ببینید در صفحه اول با تیتر درشت مینویسند قحطی، گرسنگی، فرار مغزها، دکتر، پرستار، اعتراضات مردمی، کمبود آب، غذا، دارو، گرانی مرغ، تخم مرغ و صدها عنوان سیاه نمایی دیگر.
آنهایی که فقط تیتر رورنامه ها را روی دکه ها میبینند میگن فاجعه بزرگی اتفاق افتاده و ایران فقیرترین کشور دنیا شده و مردم از گرسنگی دارند میمیرند. واقعا"آدم میماند، از اینهمه ناجوانمردی و بی انصافی.
این روزنامه نگاران بی انصاف، چطور نان میخورند؟ از اینهمه تلاش دولت در این مدت کم، سرکشی به نقاط مختلف کشور و دیدن مشکلات از نزدیک و دادن دستور رفع آن، حضور در مناطق آسیب دیده از سیل، زلزله، تعطیلی کارخانه ها و مدیریت حمله سایبری به پمپ بنزینها و واکسیناسیون کرونا در ابعاد دهها برابری دولت قبل و دهها مورد دیگر.
بیائید کمی انصاف داشته باشیم و از توطئه ای که برای این دولت نوپا چیده شده، آگاه باشیم .
والعاقبه للمتقین

واصله از مخاطبین خبرداغ

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
1
1
چون این دولت ادعا میکنه همه مشکلات رومیتونه درمدت کوتاه حل کنه بنابراین توقع ازش زیاده.
شریفی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
1
2
برای اینکه رئیسی با وجود داشتن حمایت همه جانبه باز نتونست کاری کنه
ناشناس
United States
۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
0
2
با سلام چهل سال صبر کردند جواب نگرفتند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
0
0
والله تا اونجایی که یادم میاد از دولت روحانی هم مردم همین خواسته ها رو داشتند، برای آب اعتراض کردن، برای حقوق اعتراض کردن وباعث شدند که حقوقها تکانی بخورد والان هم از دولتی که خود را نگران مردم میداند وبرای بیکاری جوانان خانه نداشتن آنها وحقوق کارگر وکارمند دلسوز هستند بیشتر توقع دارند.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
0
0
با سلام. کدام بی انصافی؟؟؟؟ مگر دولت قائم به شخص است که دم از بی انصافی در حق رئیسی می زنید؟؟این نوع گفتار بخاطر دلسوزی است یا دلواپسی از عنایت ایشان؟؟ کسی که خواهان تکیه زدن بر این کرسی پر طمطراق است قطعا و حتما باید برنامه داشته باشد. که اگر نداشته باشد وای بحال ملت. بجای این دایه مهربانتر از مادر بودنها بهتر است فکری بحال زار اقتصاد و معیشت مردم و بخصوص فرهنگیان نجیبی بود که بیش از ده سال با همه کمبودها سوختند و ساختند. فقط یک اختلاس کم بشود خیلی از مشکلات موجود رفع خواهد شد.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۱
0
0
مشکل اینه که این اقایون برنامه هاشون حتی بی حساب و کتاب تر از قبلی هاست.اونا که فاجعه فساد و بی تدبیری بودند.اینا که در حد همونا هم سابقه خوبی ندارند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: