کد خبر: ۹۰۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
تعداد بازدید: ۳۶۰
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی ادغام دو طرح تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی و دولتی در جلسه آتی این کمیسیون خبر داد.

کمیسیون اقتصادی مجلس ادغام طرح‌های تحقیق و تفحص از بانک‌ها را بررسی می‌کندبه گزارش خبرداغ ، اصغر سلیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با فارس، با اشاره به تاثیر مثبت ادغام تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های دولتی و خصوصی در حصول نتیجه مطلوب، بیان کرد: به احتمال قوی در جلسه آتی کمیسیون اقتصادی بحث ادغام دو تحقیق و تفحص از عملکرد بانک های خصوصی و دولتی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. ادغام دو طرح تحقیق و تفحص از عملکرد بانک های خصوصی و دولتی می تواند منجر به شکل گیری یک تیم منسجم و کارشناسی شود.

وی در ادامه اظهار کرد: با ادغام این دو طرح دست یابی به هدف واحد آسیب شناسی از عملکرد بانک‌ها سریع‌تر حاصل خواهد شد. چرا که بدین ترتیب یک تیم واحد برای تحقیق و تفحص تعیین شده و کار به صورت کارشناسی و در زمان بندی کوتاه تر به نتیجه می رسد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: ادغام دو طرح تحقیق و تفحص از بانک های خصوصی و دولتی هم از لحاظ منابع مالی و هم از لحاظ زمان مطلوب تر بوده و با تهیه یک نقشه راه جامع ما را زودتر به هدف خواهد رساند.

سلیمی در پایان گفت: قرار بود در جلسه روز سه‌شنبه هفته گذشته کمیسیون اقتصادی این موضوع بررسی شود که فرصت نشد و به احتمال زیاد در جلسه آتی کمیسیون موضوع مورد بحث قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: