کد خبر: ۹۰۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
تعداد بازدید: ۳۰۵
سرپرست باشگاه هوادار، درباره بازی حساس تیمش مقابل پرسپولیس و عملکردشان صحبت کرد.

طهماسبی: هوادار از بازی مقابل پرسپولیس متحول می‌شود/ جایگاه ما در جدول پایدار نخواهد بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی طهماسبی سرپرست تیم هوادار در مورد بازی برابر پرسپولیس گفت: بازی پنج شنبه، قطعا بازی سختی خواهیم داشت در برابر پرسپولیسی که قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر فوتبال ایران است. تمام تلاش‌ما این است که یک بازی آبرومندانه که توام با یک نتیجه درخور تیم و شخصیت هوادار باشد ارائه بدهیم.

او در خصوص داوری‌های هشت هفته لیگ گفت: درباره داوری، سنتی شده تیم‌هایی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کنند مورد بی مهری داوران قرار می‌گیرند و آن طوری که باید و شاید از حق آن‌ها دفاع نمی‌شود. به گواه کارشناسان در هشت هفته‌ای که گذشت بازی‌هایی بوده که ما ضرر کردیم و شما خودتان می‌توانید آمار و ارقام را ببینید که در این هشت هفته موارد زیادی مشکوک به پنالتی بوده که حتی یکی از آن‌ها برای ما گرفته نشد.

سرپرست هوادار بیان کرد: ما به تیم ایمان داریم و جایگاه الان ما در جدول پایدار نخواهد بود و تمام سعی‌مان را می‌کنیم روند رو به رشد را از این هفته شروع کنیم. کارشناسان فوتبالی معتقدند که ما فوتبال روان و خوبی را پیاده می‌کنیم اما این باید با یک نتیجه‌گیری خوب توام شود که قطعا با درایت کادر فنی و غیرت بازیکنان به این هدف خواهیم رسید.

طهماسبی در پایان گفت: جا دارد از مجموعه مالکیت و مدیریت باشگاه تشکر کنم که تمام سعی خود را کردند تا بهترین امکانات رابرای ما فراهم کنند. از این به بعد هم توکل ما به ایزد منان است.
انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: