کد خبر: ۹۰۵۳۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲
تعداد بازدید: ۳۱۱
از 8 سال پیش،یادگیری زبان فارسی را آغاز کرده ام و به فرهنگ ایران آشنایی کامل دارم
به گزارش خبرداغ به نقل از خراسان: سریال «سرجوخه» که به تازگی پخش آن به پایان رسیده، موضوع سایت های شرط بندی را با جمعی از بازیگران داخلی و خارجی روایت می کرد. یکی از بازیگران خارجی سریال، «سوتلانا سوپیلنیاک» بازیگر اوکراینی بود که به زبان فارسی تسلط دارد. این بازیگر در «سرجوخه» نقش «فلورا» را بازی می‌کرد که جاسوس موساد بود و به نوعی تلاش می‌کرد تا «غلامرضا» را به سرویس امنیتی جذب کند. او پیش از این در فیلم ایرانی «ماهور» نقش‌آفرینی کرده بود. به بهانه بازی این بازیگر در سریال «سرجوخه» با وی همکلام شدیم.

دامِ زن جاسوس برای جوان تهرانی!

بازیگری را از کجا یاد گرفتید؟ رشته تحصیلی تان بازیگری بوده؟

رشته ام در دانشگاه ،اقتصاد بین الملل و همچنین مدیریت است. اما من قبل از دانشگاه در طول ۸ سال در مدرسه هنر هم درس می خواندم و آن جا کلاس بازیگری هم داشتیم.

برای بازی در سریال «سرجوخه» چگونه انتخاب شدید؟ و چه دلایلی برای پذیرش نقش فلورا داشتید؟

برای نقش «فلورا» یک خانم بازیگر خارجی که به فارسی و انگلیسی مسلط باشد، لازم بود. وقتی که فیلم نامه را خواندم، شخصیت «فلورا» برایم خیلی جذاب شد.

تیم تولید چه شناختی راجع به شما داشتند که انتخاب تان کردند؟

تیم تولید با من آشنا نبودند. یک بازیگر ایرانی من را به بازیگردان آقای سیامک راشدی معرفی کردند.

چه تحقیقاتی درباره شخصیت «فلورا» داشتید و چه ویژگی این شخصیت برای تان جذابیت داشت؟

«فلورا» یک خانم باهوش و پرقدرت و با اعتماد به نفس بالاست و مثل خودم به چند زبان خارجی تسلط دارد. همیشه آدم‌هایی با این ویژگی ها برایم جذاب بودند.

تسلط تان به زبان فارسی قابل تحسین است. زبان فارسی را چه زمانی یاد گرفتید؟

یادگیری زبان فارسی را ۸ سال پیش در دانشگاه شروع کردم و تا به حال هم دارم یاد می گیرم.

برای حفظ و بیان دیالوگ ها مشکلی نداشتید؟

من حافظه خوبی دارم، پس با حفظ دیالوگ ها مشکلی نداشتم، اما برای آهنگ و تلفظ و کلا بازیگری، آقای سیامک راشدی بازیگردان سریال «سرجوخه» خیلی به من کمک کردند.

چقدر با فرهنگ ایران آشنا هستید؟

۶ سال در دانشگاه شفچنکوی اوکراین، زبان و ادبیات و فرهنگ و تاریخ مردم ایران را می‌آموختم. در ایران هم دوره‌های زبان فارسی را دیدم و به شهرهای مختلف ایران سفر کردم. برای همین با فرهنگ ایران آشنایی کافی دارم.

در این سریال، حمیدرضا محمدی نقش مقابل تان را بازی می‌کرد، او در کار چقدر به شما کمک کرد؟

حمیدرضا محمدی بازیگر حرفه‌ای و باتجربه تئاتر و سینماست. برداشت حرفه‌ای او راجع به کارش مورد پسندم است. ما مدام هر زمانی که فرصت داشتیم، با هم تمرین می کردیم و او در کارم خیلی بهم کمک کرد.

شیوه کاری احمد معظمی چگونه بود و چه راهنمایی هایی برای رسیدن به نقش تان می کرد؟

احمد معظمی نه تنها کارگردان درجه یکی است، بلکه آدم با شخصیت و مدیری حرفه‌ای و کاردرست است. او توانست محیط تصویربرداری راحت را درست کند و من به عنوان بازیگر خارجی احساس نگرانی و غریبگی نداشتم. سر صحنه همیشه با لحن آرام و لبخند، توضیحات لازم را می دادند و راهنمایی می کردند.

با توجه به این که در مجموعه «سرجوخه» بازیگری با تیم ایرانی را تجربه کردید نظرتان درباره بازیگری و ادامه آن چیست؟

سینمای ایران مورد علاقه‌ام است و بازیگری هم خیلی برایم جذابیت دارد. به نظرم بازیگری، فرصت های زیادی برای پیشرفت ذهنی و درونی آدم می دهد.

از دیدن خود چه احساسی داشتید؟ و چه نظراتی دریافت کردید؟

من آدم خودانتقادی هستم و بعضی از سکانس هایی را که خودم بازی کردم، خیلی دوست نداشتم. اما همه نظراتی که گرفتم ،مثبت بود و خیلی‌ها بازی «فلورا» را دوست داشتند که برایم خیلی مهم است.

هم اکنون چه تصمیمی برای ادامه بازیگری دارید؟

علاقه مند هستم بازیگری حرفه ای را ادامه دهم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: