کد خبر: ۹۰۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۳۳۹
مربی تیم فوتبال هوادار گفت: طبق آنالیزهای انجام شده تیم ما در کیفیت بازی مشکلی ندارد.

رجب‌زاده: اشتباهات عجیب داوری در نتایج تیم ما تاثیر زیادی داشته است/ نتایج ما به فوتبالی که ارائه می‌دهیم نمی‌خوردبه گزارش خبرداغ ، محمد حسن رجب زاده مربی تیم هوادار در گفتگو با ایلنا درباره بازی بعد مقابل پرسپولیس و نتایج اظهار کرد: یک زمانی تیم بازی را واگذار می‌کند و با شکست همراه است، خوب بازی نمی‌کند و دچار مشکلات تاکتیکی و بحران های خاص است که در نهایت این اتفاق سبب می‌شود راحت شکست را بپذیرند اما تیم ما به گواه کارشناسان و مربیانی که با آنها بازی کرده‌ایم، با اینکه به تازگی از دسته یک به لیگ برتر صعود کرده است و چهارده نفر از بازیکنان ما کسانی هستند که برای اولین بار در لیگ برتر بازی می‌کنند، همانطور که می‌بینید عملکرد و کیفیت فوق‌العاده‌ ای دارند ولی متاسفانه نتیجه در خور و شایسته تیم هوادار نیست و به فوتبال خوبی که به نمایش می‌گذاریم نمی‌خورد.

رجب زاده در  واکنش به اشتباهات داوری گفت: اتفاق اصلی که رخ داد در اهواز و بازی با فولاد خوزستان بود که ما باید با اختلاف برنده بازی می‌شدیم که یک بر صفر باختیم. تیم فولاد دقیقه 20 ده نفره شد و بلافاصله بعد از آن باید یک بازیکن دیگرشان هم اخراج می‌شد که این مسئله را دربرنامه فوتبال برتر هم کارشناسان داوری گفتند و  گلی که ما زدیم را قبول نکردند و 100 درصد گل سالم بود و یک پنالتی هم برای ما نگرفتند. این اتفاقات عجیب که علیه تیم ما رخ داده است قطعاً در نتایج تیم خیلی تاثیر گذار بوده است. درواقع بازی که مقابل فولاد باختیم را باید 2 بر صفر برنده می‌شدیم که حداقل حقمان کسب 3 امتیاز بوده است.

مربی تیم هوادار در واکنش به داوری ها بیان کرد: پنالتی که پشت سر هم برای سایر تیم ها می‌گیرند را می‌گوییم درست است اما چرا برای تیم هوادار نمی‌گیرند؟ بازی مقابل نفت مسجد سلیمان دقیقه 85 صد در صد پنالتی به نفع تیم ما بود و اعتراض من منجر به دریافت کارت زرد شد، یک چیزهایی واضح است اما اعتراضی وارد نیست!

رجب زاده درباره بازی بعد تیمش با پرسپولیس گفت: ما از اول فصل با قرعه سختی روبرو شدیم و اگر مشاهده کنید میبینید که با استقلال خارج از خانه بازی کردیم، سپاهان خارج از خانه بازی کردیم، فولاد خارج از خانه بازی کردیم، مس رفسنجان خارج از خانه بازی کردیم و همچنین آلومینیوم اراک و پیکان که این آمار تیم های برتر جدول لیگ برتر بوده‌اند و برای تیمی که سال اول حضورش در لیک برتر است قرعه عجیب و دشواری خواهد بود. کیفیت فوتبالی ما کیفیت فوق‌العاده‌ای بود و در همه‌ی بازی ها عملکرد خیلی خوبی داشته‌ایم مقابل آلومینیوم که همه تیم های بزرگ را شکست داده بود نتیجه تساوی کسب کردیم و توانایی برد داشتیم که متاسفانه یک امتیاز بیشتر نتوانستیم کسب کنیم. با تمام این مسائل ما در گلزنی مشکل داریم که نیاز به یک گلزن قهار داریم و یا همین بازیکنان که بتوانیم با آنها کارکنیم و بتوانند به آن خودباوری برسند که در لحظه آخر بتوانند گل بزنند.

او ادامه داد: تیم ما طبق آنالیزی که انجام داده‌ایم در کیفیت بازی مشکل نداریم و فقط باید به آن خودباوری برسیم که می‌توانیم گل بزنیم و شرایطی را برای بازیکنان ایجاد کنیم که مشکل عدم اعتماد به نفس و عزت نفس را حل کنیم و بتوانیم به آن چیزی که هدفمان است برسیم نه فقط در بازی مقابل پرسپولیس بلکه در طول فصل این هدف را دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: