کد خبر: ۹۰۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
تعداد بازدید: ۵۱۵
فاطمه گودرزی از بازیگران خوشنام سینما و تلویزیون میگوید که به آموزش آشپزی روی آورده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایران آنلاین: فاطمه گودرزی از بازیگران خوشنام سینما و تلویزیون میگوید که به آموزش آشپزی روی آورده است.

فاطمه گودرزی درباره کم کاری اش در بازیگری گفت: این روزها برای دوری از کرونا استراحت می کنم.

این بازیگر در صفحه شخصی اش عکس هایش با عروس و پسرش را به اشتراک می گذارد و در یوتیوب صفحه ای دارد که برنامه های آشپزی در آن به اشتراک گذاشته است.

فاطمه گودرزی به جای بازیگری آشپزی می‌کند!

وی درباره پست های خانوادگی که با پسر و عروسش منتشر می کند گفت: دوست دارم حال خوب به مردم انتقال بدهم تا از خستگی ذهنی این روزها کمی دورشان کنم و زمانی که برنامه شادی داشته باشم آن را ضبط می کنم و به اشتراک می گذارم و از کامنت هایی که برایم می گذارند متوجه انتقال این حس خوب و استقبال مردم می شوم.

گودرزی درباره آموزش آشپزی اش اظهار داشت: آشپزی یکی از علاقه مندی های این روزهایم است. آشپزی می کنم و در یوتیوب منتشر می کنم. برنامه هایم خیلی مورد استقبال ایرانی های خارج از کشور قرار گرفته و در کامنت هایی که برایم گذاشتند خیلی اظهار خوشحالی کردند که با دیدن برنامه های آشپزی من سرگرم شدند و حال شان خوب شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: