کد خبر: ۹۰۵۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
تعداد بازدید: ۴۸۹
سری گوشی‌های هوشمند نوت ۱۱ که در چین عرضه می‌شوند شامل چهار دستگاه به نام‌های Redmi Note ۱۱، ۴G و Redmi Note ۱۱، ۵ G، Redmi Note ۱۱ Pro و Redmi Note ۱۱ Pro+ ۵ G خواهد بود.

افشای جزئیات کلیدی سری نوت ۱۱ ردمیبه گزارش خبرداغ به نقل از فرارو: سری گوشی‌های هوشمند نوت ۱۱ که در چین عرضه می‌شوند شامل چهار دستگاه به نام‌های Redmi Note 11 4G و Redmi Note ۱۱ ۵ G، Redmi Note ۱۱ Pro و Redmi Note ۱۱ Pro+ ۵ G خواهد بود.

به نقل از gizmochina، اطلاعات تازه منتشر شده در سایت Xiaomiui نشان می‌دهد که این شرکت در حال کار بر روی چند مدل جدید نوت ۱۱ جهت ارائه به بازار‌های جهانی است. این گزارش نشان میدهد که چهار مدل گوشی همراه از سری نوت ۱۱ در حال تولید می‌باشند. دو مورد از این دستگاه‌ها ممکن است دارای تراشه کوالکام (Qualcomm) و دو دستگاه دیگر ممکن است دارای تراشه مدیاتک (MediaTek) باشند. همچنین گفته می شود گوشی Note ۱۱ ۵ G در هند با نام Redmi Note ۱۱ T ۵ G و در بازار‌های جهانی با نام POCO M ۴ Pro ۵ G عرضه خواهد شد.  این گوشی‌ها احتمالا با مشخصات یکسانی عرضه خواهند شد و از این چهار دستگاه، دو مورد با نام تجاری POCO راه خواهند یافت. این نشریه اسامی احتمالی این دستگاه‌ها را نیز اعلام کرده است.

مشخصات Redmi Note ۱۱ T Pro / POCO M ۴

این دستگاه با مدل Veux و شماره مدل‌های سری K ۶ S به نام‌های ۲۲۰۱۱۱۶ SC و ۲۲۰۱۱۱۶ SR و ۲۲۰۱۱۱۶ SI و ۲۲۰۱۱۱۶ SG در بازار‌های چین، ژاپن، هند و بازار‌های جهانی عرضه خواهد شد. انتظار میرود این گوشی دارای دو سنسور دوربین مختلف باشد. احتمالا نام این دستگاه Redmi Note ۱۱ T Pro و دارای چیپست کوالکام باشد. انتظار می‌رود این گوشی مجهز به لنز ۶۴ مگاپیکسلی Samsung GW ۳ یا ۱۰۸ مگاپیکسلی گوشی سامسونگ HM ۲ و دوربین ۸ مگاپیکسلی سونی IMX ۳۵۵ و دوربین ۲ مگاپیکسلی OmniVision OV ۰۲ A باشد. همچنین انتظار می‌رود مدل‌های K ۶ P مانند ۲۲۰۱۱۱۶ PI و ۲۲۰۱۱۱۶ PG در بازار‌هایی مانند هند و بازار‌های جهانی عرضه شود. مشخصات این مدل‌ها مشابه Redmi Note ۱۱ T Pro خواهد بود و این مدل ممکن است با نام POCO M ۴ وارد بازار شود.

مشخصات Redmi Note ۱۱ S

این دستگاه با مدل Viva / Vida و شماره مدل‌های سری K ۶ T به نام‌های ۲۲۰۱۱۱۶ TI و ۲۲۰۱۱۱۶ TG و مجهز به تراشه مدیاتک در بازار‌های هند و بازار‌های جهانی عرضه خواهد شد. این دستگاه با لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ HM ۲ و یک لنز ۸ مگاپیکسلی سونی IMX ۳۵۵ دوربین ۲ مگاپیکسلی OV ۲ A OmniVision macro عرضه می‌شود. می‌توان آن را Redmi Note ۱۱ S نامید. همچنین مشخص نیست که آیا این دستگاه ۴ G خواهد بود یا ۵ G. این دستگاه با مدل Miel و شماره مدل‌های سری K ۷ S به نام ۲۲۰۱۱۱۷ SI در بازار هند عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود این گوشی با مشخصاتی همچون صفحه نمایش ۹۰ هرتزی و تراشه مدیاتک باشد. همچنین احتمالا دوربین پشتی این گوشی شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV ۶۴۸۰، لنز ۸ مگاپیکسلی سونی IMX ۳۵۵ و دوربین ۲ مگاپیکسلی OV ۲ A macromrom خواهد بود. نسخه pro این دستگاه با مدل Miel_pro دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ خواهد بود. این مدل به صورت آزمایشی Redmi Note ۱۱ S نیز نامیده می‌شود. نام دستگاه بعدی Fleur و مدل آن ۲۲۰۱۱۱۷ PG (K ۷ P) می‌باشد. گفته می‌شود هدف بعدی بازار جهانی یک نوع poco از مدل فوق الذکر است.

مشخصات Redmi Note ۱۱ Pro

این دستگاه با مدل Spes و شماره مدل‌های سری K ۷ T با نام‌های ۲۲۰۱۱۱۷ TY، ۲۲۰۱۱۱۷ TL، ۲۲۰۱۱۱۷ T و ۲۲۰۱۱۱۷ TG می‌باشد. Redmi Note ۱۱ Pro که در چین معرفی شد دارای تراشه MediaTek Dimensity ۹۲۰ می‌باشد. انتظار می‌رود مدل K ۷ T دارای پردازنده سری Snapdragon شرکت کوالکام بوده و احتمالا با نام Redmi Note ۱۱ Pro به بازار عرضه گردد. یک مدل این دستگاه مجهز به فناوری NFC و با نام Spesn وجود دارد. انتظار می‌رود این دستگاه با لنز ۵۰ مگاپیکسلی JN ۱ سامسونگ، لنز ۸ مگاپیکسلی سونی IMX ۳۵۵ و دوربین ۲ مگاپیکسلی OV ۲ A OmniVision macro وارد بازار شود. موارد ذکر شده ممکن است کمی مبهم به نظر برسد. توصیه می‌شود برای دریافت اطلاعات دقیق در خصوص نام و مشخصات محصولات منتظر گزارش‌های بعدی باشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: