کد خبر: ۹۰۴۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۴۱۱
سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در ارتباط با اخبار منتشر شده در مورد درگیری در منطقه مرزی سیستان با ولایت نیمروز افغانستان اظهار داشت: عصر امروز اختلاف مرزی بین مرزنشینان موجب تیراندازی در حوزه مرز سیستان شد که با هماهنگی مرزبانان دو طرف موضوع مدیریت شده و پایان یافته است.

سخنگوی وزارت خارجه: عصر امروز بین مرزنشینان در مرز سیستان تیراندازی شد؛ موضوع با هماهنگی مرزبانان دو طرف مدیریت و پایان یافتسخنگوی وزارت امور خارجه درباره اخبار منتشر شده در مورد درگیری در منطقه مرزی سیستان با ولایت نیمروز افغانستان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ؛ سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در ارتباط با اخبار منتشر شده در مورد درگیری در منطقه مرزی سیستان با ولایت نیمروز افغانستان اظهار داشت: عصر امروز اختلاف مرزی بین مرزنشینان موجب تیراندازی در حوزه مرز سیستان شد که با هماهنگی مرزبانان دو طرف موضوع مدیریت شده و پایان یافته است.

گفتنی است که عصر امروز در منطقه شغالک در نزدیک ولایت نیمروز درگیری‌ میان نیروهای مرزبانی ایرانی و طالبان رخ داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: