کد خبر: ۹۰۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
تعداد بازدید: ۲۴۵
عضو مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس با انتقاد از عدم اجرای بند الف تبصره 18 قانون بودجه در خصوص محرومیت‌زدایی و اشتغال گفت: از دولت جدید انتظار داریم بروکراسی‌های زائد و عدم تمکین بانک‌ها به قانون را حل کند.

دولت جدید بروکراسی‌های زائد و عدم تمکین بانک‌ها به قانون را حل کندبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، هشتگرد و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان قرائت گزارش کمیسیون ویژه جهش تولید در خصوص میزان اجرای بند «الف» تبصره 18 قانون بودجه در زمینه محرومیت‌زدایی و اشتغال اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همواره بر اقدام به موقع در کارها تأکید کرده‌اند؛ در سال پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید در خصوص این بند از تبصره 18 قانون بودجه عملکرد خوبی نداشته‌ایم.

وی تأکید کرد: آنچه در دولت قبل اتفاق افتاد گذشت اما انتظار ما از دولت جدید این است که بروکراسی زائد و عدم تمکین بانک‌ها را حل کنند. 

عضو مجمع نمایندگان استان البرز در مجلس با بیان اینکه بند «الف» تبصره 18 قانون بودجه 1400 متناسب با نرخ بیکاری استان‌ها است، خاطرنشان کرد: در استان البرز چند ماه است که مدیر امور اقتصادی نداشته‌ایم و سازمان برنامه و بودجه نیز گزارشی از وضعیت استان نداده است.

حدادی تصریح کرد: امروز نیاز داریم که اهتمام جدی شود و ساختار نظام‌مندی در این حوزه طراحی و اجرا شود. 8 ماه از سال گذشت پس چه زمانی می‌خواهیم در خصوص این احکام اقدام کنیم؟ 

انتهای پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: