کد خبر: ۹۰۴۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۳۰۱
وزیر ورزش و جوانان درباره دیدار شهرآورد تهران در چاچوب هفته هشتم لیگ برتر گفت: تصمیم نهایی در مورد حضور هواداران در ورزشگاه آزادی برای تماشای این دیدار، طی سه روز آینده مشخص می‌‎شود.

بسجادی: حضور تماشاگران در شهرآورد ظرف سه روز آینده مشخص می‌شوده گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: وزیر ورزش و جوانان درباره دیدار شهرآورد تهران در چاچوب هفته هشتم لیگ برتر گفت: تصمیم نهایی در مورد حضور هواداران در ورزشگاه آزادی برای تماشای این دیدار، طی سه روز آینده مشخص می‌‎شود.

سیدحمید سجادی این اظهارات را روز دوشنبه و پس از پایان دیدار رییس فدراسیون دوومیدانی بلاروس با وی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد و افزود: به عنوان جامعه ورزش علاقه‌مند هستیم هواداران در ورزشگاه‌ها حضور داشته باشند و تفکر من این است ورزش به معنای واقعی‌اش برگزار شود که یکی از لذت‌های رقابت‌های ورزشی حضور تماشاگران است

وی اظهار داشت: تصمیم نهایی درباره حضور تماشاچیان در شهرآورد تهران طی سه روز آینده مشخص می‌شود و تلاش می‌کنیم در صورت امکان، این اتفاق بیفتد. از هم‌میهنان عزیز اجازه می‌خواهم اگر در هر صورت و به هر دلیلی در ستاد مقابله با کرونا و شورای تامین استان قرار شد حضور تماشاگران را در شهرآورد پایتخت نداشته باشیم ما را تحمل کنند و صبوری به خرج بدهند.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: اگر قرار شد تماشاگر نداشته باشیم به عنوان خادم ورزش و جوانان از آنها عذرخواهی می‌کنم و می‌خواهم به احترام کادر درمان تمکین کنند و اگر مجوزی صادر شد تا با تعداد محدود میزبان هواداران باشیم و تماشاگرانی از هر ۲ تیم در ورزشگاه حضور داشته باشند، دستورالعمل‌ها و فاصله‌گذاری را رعایت کرده و دست‌کم خودمان مراعات کنیم.

شهرآورد پایتخت در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز شنبه (۱۳ آذر) از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: