کد خبر: ۹۰۴۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۳۱۵
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: باشگاه استقلال ضمانت‌نامه‌های لازم برای بازی بازیکنان خارجی خود را به سازمان لیگ فوتبال ارایه کرد.

محمودزاده:استقلال ضمانت‌نامه‌های لازم برای بازیکنان خارجی را ارایه کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: باشگاه استقلال ضمانت‌نامه‌های لازم برای بازی بازیکنان خارجی خود را به سازمان لیگ فوتبال ارایه کرد.

فریبرز محمودزاده اظهار داشت: سازمان لیگ فوتبال ایران همواره بر مدار قانون حرکت کرده و در چارچوب آئین نامه و مقررات نیز با همه باشگاه‌ها مساعدت و همراهی داشته و دارد. در هفته گذشته مشکلات قانونی و حقوقی برای مجوز بازی ۲ بازیکن خارجی استقلال پیش آمد که در نهایت بعد از طی شدن مراحل اداری و قانونی باشگاه استقلال امروز(دوشنبه) ضمانت‌نامه‌های لازم را برای حضور این ۲ بازیکن خارجی خود به سازمان لیگ ارایه کرد و به این ترتیب موانع بازی رودی ژستد و کوین یامگا مرتفع شد و این ۲ بازیکن می‌توانند تیم استقلال را در مسابقات همراهی کنند.

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: قانون جذب بازیکن و مربی خارجی با ارایه وثیقه از سوی هیات رئیسه سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در ابتدای فصل ارایه شد تا هم باشگاه‌ها مجاز به جذب بازیکنان و مربیان خارجی باشند و هم مشکلی برای پرداخت دستمزد به خارجی‌ها نداشته باشند و پرونده جدید دیگری در مراجع بین‌المللی برای باشگاه‌های کشورمان ایجاد نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: