کد خبر: ۹۰۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
تعداد بازدید: ۴۸۴
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، یوسف نوری را به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم انتخاب کردند.
به گزارش خبرداغ به نقل از مهر: نمایندگان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۷ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی «یوسف نوری» را به عنوان وزیر آموزش و پرورش انتخاب کردند.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رای اعتماد گرفت

پیش از این، «حسین باغگلی» و «مسعود فیاضی» برای تصدی وزارت آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی معرفی شده بودند که نتوانستند از مجلس رأی اعتماد بگیرند.

نوری در دفاع از برنامه‌‌های خود در نشست امروز گفته بود:

اگر به پیشرفت کشور اهمیت می دهیم باید بدانیم که سرمایه پیشرفت این کشور در آموزش و پرورش فراهم می شود؛ این توسعه است که باید در خدمت تربیت انسان قرار گیرد.

زمانی می توانیم آموزش و پرورش را به مدرسه تربیتی سلیمانی تبدیل کنیم که از تفرقه و تشتت بپرهیزیم؛ دولت و مجلس باید برای پشتیبانی مالی از آموزش و پرورش تدبیر کنند.

از اولین و ضروری ترین اقداماتی که پیگیری خواهم کرد، کارآمدی این شورا است. این شورا در خصوص سند ۲۰۳۰ کاملا منفعل عمل کرد و حتی معدودی از اعضای آن با آن سند موافق بودند. بدون هیچ گونه رودربایستی اعلام می‌کنم که سرکردگان سند آموزشی ۲۰۳۰ جایی در نظام آموزش و پرورش نخواهند داشت.

اگر می‌خواهیم این بار را به سرمنزل مقصود برسیم سه راه بیشتر نداریم معلم را دریابیم، معلم را دریابیم و باز هم معلم را دریابیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: