کد خبر: ۹۰۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
تعداد بازدید: ۳۳۰
سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره جلسه عصر امروز (شنبه) این فراکسیون درباره بررسی برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش گفت: بعد از بررسی این برنامه‌ها، اعضای فراکسیون فرهنگیان از یوسف نوری حمایت کردند.

حمایت فراکسیون فرهنگیان مجلس از گزینه پیشنهادی آموزش و پرورشبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس ،جبار کوچکی نژاد سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی  در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (شنبه 6 آذر) این فراکسیون اظهار داشت: فراکسیون فرهنگیان عصر امروز نشستی را به منظور بررسی برنامه‌ها و صلاحیت یوسف نوری گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش برگزار کرد.

وی افزود: در این نشست بعد از بحث و بررسی برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، صلاحیت وی مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت اعضای این فراکسیون تصمیم به حمایت از یوسف نوری جهت تصدی وزارت آموزش و پرورش گرفتند.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: