کد خبر: ۹۰۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
تعداد بازدید: ۲۸۲
مهاجم فرانسوی پانصد و هفتاد و هفتمین بازی خود را مقابل سویا انجام خواهد داد.

بنزمای غیرقابل توقف در میان اساطیر رئال مادریدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، کریم بنزما این هفته به خاطر مسائل غیر فوتبالی مورد توجه قرار گرفت اما مهاجم رئال مادرید انتظار دارد یکشنبه یعنی 28 نوامبر 577مین بازی خود را برای این تیم مقابل سویا انجام دهد.

با انجام این کار، بنزما با رکورد خوزه آنتونیو کاماچو برابری می‌کند و به هشتمین بازیکن تاریخ رئال مادرید تبدیل می شود و به عنوان چهارمین گلزن برتر تاریخ باشگاه نیز به جایگاه خود اضافه می‌کند.

یک گلزن ذاتی

این مهاجم ملی پوش فرانسوی در طول دوران حضورش در رئال مادرید 294 گل به ثمر رسانده است که آخرین گل او به شریف در لیگ قهرمانان اروپا زده شده است. 202 گل از این تعداد گل در لالیگا به ثمر رسیده است و او در این زمینه تنها پشت سر کریستیانو رونالدو (451)، رائول گونزالس (323) و آلفردو دی استفانو (308) قرار دارد.

چشمگیر در اروپا

بنزما با 76 گل در لیگ قهرمانان اروپا از 71 گلی که رائول در این رقابت‌ها به ثمر رسانده است، بالاتر ایستاده است. بازگشت چشمگیر او از 135 بازی اروپایی خود باعث می‌شود که او چهارمین گلزن برتر تاریخ این رقابت‌ها تنها پس از کریستیانو رونالدو (140)، لیونل مسی (123) و روبرت لواندوفسکی (82) باشد.

باشگاهی و ملی

بنزما علیرغم دوری خود از تیم ملی فرانسه، توانسته است از 34 گل داوید ترزگه که برای خروس‌ها به ثمر رسانده، پیشی بگیرد. بنزما با 36 گل در رده پنجم جدول رده بندی بهترین گلزنان ملی قرار گرفت و میشل پلاتینی، آنتوان گریزمان، اولیویه ژیرو و تیری آنری بالاتر از او قرار گرفته‌اند.

با عجله به سوی 300 گل

با نزدیک شدن به 300 گل بنزما برای لوس بلانکوس، او به میزان قابل توجهی گلزنی خود را برای رئال مادرید افزایش داده است. این بازیکن فرانسوی پنج سال و پنج ماه طول کشید تا در سال 2014 به 100 گل برسد، چهار سال و 10 ماه پس از آن به دویستمین گل خود در سال 2018 رسید و اکنون تنها بیش از سه سال از آن زمان به 300 گل رسیده است. توانایی اخیر او در افزایش به ثمر رساندن گل برای رئال مادرید، در سال‌های اخیر یکی از منظره های دیدنی بوده، زیرا او مسئولیت را بر عهده گرفته و در مواقعی باشگاه را در چندین موقعیت به پیروزی رسانده است.

در میان اساطیر رئال مادرید

زمانی که بنزما به 577مین بازی خود در رئال مادرید رسید، ممکن است خود را به عنوان یک اسطوره لوس بلانکوس معرفی کرده باشد. اگر او به عدد 600 برسد، پاکو جنتو و فرناندو هیرو را همراهی خواهد کرد درحالیکه سانتیلانا، سرخیو راموس، مانولو سانچیس، ایکر کاسیاس و رائول بیش از 640 بازی برای رئال مادرید برگزار کرده‌اند. او مطمئناً در مسیر درستی قرار دارد که برای سال‌های آینده توسط هواداران رئال مادرید به یاد می‌آید.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: