کد خبر: ۹۰۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۳۰۵
وزیر جهاد کشاورزی علت گرانی غذا در بازار را وجود دلال‌ها دانست و گفت: برای ارزان شدن غذا باید توزیع از حالت سنتی در بازار حذف تا دست واسطه‌ها و دلال‌ها قطع شود.
به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: وزیر جهاد کشاورزی علت گرانی غذا در بازار را وجود دلال‌ها دانست و گفت: برای ارزان شدن غذا باید توزیع از حالت سنتی در بازار حذف تا دست واسطه‌ها و دلال‌ها قطع شود.

وزیر کشاورزی، علت گرانی غذا را کشف کرد!

سیدجواد ساداتی‌نژاد:

* کاری که در دولت سیزدهم و وزارت جهاد کشاورزی برای تولید دنبال می‌شود افزایش بهره‌وری در تولید برای ارزان‌سازی غذاست. 

* در مرحله نخست باید غذا، گوشت، مرغ، میوه، گندم، جو و ذرت تولید و تامین شود و پس از آن در مورد قیمت، تجارت، بازار و رفع دلال‌ها و واسطه‌ها، سخن گفت.

* برای ارزان شدن غذا باید توزیع از حالت سنتی در بازار حذف تا دست واسطه‌ها و دلال‌ها قطع شود.

* باید غذا از محل مزرعه، دامپروری و مرغداری به طور مستقیم به دست مصرف‌کننده برسد.

* این هوشمندسازی از نزدیک یک ماه به صورت آزمایشی در تهران وکرج در حال اجرا است، از هفته آینده نیز در اصفهان آغاز می‌شود و به سرتاسر کشور تعمیم داده خواهد شد تا غذا با حذف دلال‌ها، به دست مصرف کننده و یا مستقیم در فروشگاه‌ها به فروش برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: