کد خبر: ۹۰۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
تعداد بازدید: ۴۳۴
مدیرعامل شستا خبرداد:
علی رستمی در نشست همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور چین و ایران : هم اکنون بیش از 40 هزار میلیارد تومان پروژه در دست احداث داریم. مهم ترین موضوع پروژه های شستا که در جلسه امروز مطرح می شود بحث پروژه های توسعه ای شستا است .

برنامه ریزی برای سرمایه گذاری 400 هزار میلیاردی تومانی و 10 میلیارد یورویی در شستاعلی رستمی مدیرعامل شستا در نشست همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور چین و ایران با اشاره به توان بالقوه شستا در سرمایه گذاری و ایجاد پروژه های عظیم اقتصادی گفت: شستا یکی از بزرگ ترین هلدینگ های اقتصادی و سرمایه گذاری ایران محسوب می شود . این هلدینگ متعلق به سازمان تامین اجتماعی است که 50 درصد از جمعیت مردم ایران عضو این صندوق هستند . در واقع بزرگ ترین صندوق تامین اجتماعی در ایران محسوب می شود که دارای 8 هلدینگ سرمایه گذاری صنعتی و اقتصادی است .
وی با اشاره به برنامه ریزی های شستا در ایجاد پروژه های کلان اقتصادی افزود : در شستا عددی بالغ بر 400 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری، برنامه ریزی شده است که هم اکنون بیش از 40 هزار میلیارد تومان پروژه در دست احداث داریم. مهم ترین موضوع پروژه های شستا که در جلسه امروز مطرح می شود بحث پروژه های توسعه ای شستا است .
وی افزود: نزدیک به 10 میلیارد یورو پروژه در شستا برنامه ریزی شده است که می خواهیم در اجرای آن از ظرفیت و توان شرکت های فعال اقتصادی جمهوری خلق چین استفاده کنیم . این 10 میلیارد یورو بیشتر در حوزه پتروشیمی است و علاقه مندیم که از ظرفیت ایجاد شده و ابتکار عملی که دولت جمهوری خلق چین در توافقنامه 25 ساله بین ایران و چین به خرج داده است، بهره مند شویم . مشخصا در خواست داریم برای بهره برداری از توان فنی، مالی و اجرایی شرکت های چینی وارد مذاکره شده و موضوعات همکاری را پیش ببریم . موضوعات سرمایه گذاری شده در پتروشیمی موضوعاتی است که تماما مورد نیاز کشور چین است و جزو واردات این کشور است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: