کد خبر: ۹۰۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۲۳
تمرینات تیم ملی فوتبال بانوان اینروز‌ها در حالی در جریان است که برخی از بازیکنان با ممانعت باشگاه‌های خود برای حضور در اردو مواجه شده اند.

محرومیت در انتظار بازیکنان تیم ملی فوتبال زنان ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرورزشی: تمرینات تیم ملی فوتبال بانوان اینروز‌ها در حالی در جریان است که برخی از بازیکنان با ممانعت باشگاه‌های خود برای حضور در اردو مواجه شده اند. این غیبت که بدون شک غیر موجه است به زودی از سوی سرپرست تیم ملی برای کمیته انضباطی گزارش خواهد شد و پیش بینی می شود برای بازیکنان خاطی احکام محرومیت از سوی کمیته انضباطی صادر شود.

برخی از باشگاه ها مدعی هستند همانند باشگاه های خارجی تنها می تواند در روزهای فیفا بازیکنان خود را برای حضور در اردوی تیم ملی آزاد کنند در حالی که بر اساس ماده ۸۳ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ایران عدم حضور بازیکن در اردوی تیم ملی جرم محسوب می شود و در این راستا هم بازیکن جریمه می شود و هم باشگاه. از سویی باید به این نکته مهم توجه داشت خیلی از مسابقات در قاره آسیا در روزهای فیفا برگزار نمی شود که یکی از آنها مسابقات رده های پایه است. دقیقا به همین دلیل بود که مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد داده بود از این پس مسابقات بین المللی در رده های پایه به خصوص بازی های امید در روزهای فیفا برگزار شود.

از ۳۰ دی تا ۱۷ بهمن قرار است جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا ۲۰۲۲ به میزبانی کشور هند برگزار شود و هند، ژاپن، استرالیا، چین، تایلند، کره جنوبی، فیلیپین، ویتنام، چین تایپه، میانمار، ایران و اندونزی ۱۲ تیم شرکت‌کننده در این رقابت‌ها هستند و به همین بهانه تیم ملی فوتبال بانوان ایران می کوشد تمرینات آماده سازی خود را با جدیت و پی در پی دنبال کند اما برخی از تیم های باشگاهی مانع از حضور بازیکنان خود در تمرینات تیم ملی بانوان فوتبال ایران می شوند و با این شرایط بعید به نظر می رسد خواست های کادر فنی در تمرینات محقق شود.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران بدون شک برای حضور شایسته در بازی های نهایی جام ملت ها جدا از تمرینات نیازمند بازی های تداکراتی است که فعلا خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده است.

گفتنی است آخرین بار کمیته انضباطی برخی از بازیکنان تیم آلومینیوم اراک را به بهانه عدم حضور در تمرینات تیم امید محروم کرده بود و به نظر می رسد این بار احکام محرومیت برای بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان ایران صادر شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: